مشخصات کامل لومیا ۶۲۵ نوکیا منتشر شد

ممتازنیوز:

دیروز شرکت نوکیا اطلاعیه را منتشر کرد که براساس آن این شرکت فنلاندی قرار است امروز از محصولی جدید رونمایی کرد. هنوز ساعاتی از این خبر نگذشته که اطلاعات تقریبا کاملی از اسمارت فون ویندوزفون ۸ لومیا ۶۲۵ منتشر گردید، محصولی که امروز معرفی می شود (به احتمال فراوان).

قاب پشت این اسمارت فون بسیار شبیه به تصویری است که نوکیا منتشر کرده است. لومیا ۶۲۵ دارای صفحه نمایشی ۴.۷ اینچی LCD با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل همراه با گوریلا گلاس ۲ و تکنولوژی super sensitive touch می باشد.

Nokialumia625_specs_puhelinvertailu

پردازنده این اسمارت فون یک چیپ ست دو هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی Snapdragon S4، رم آن ۵۱۲ مگابایت و حافظه داخلی آن ۸ گیگابایتی به همراه یک اسلات مایکرواس دی است. لومیا ۶۲۵ ابعادی ۱۳۳.۲۵ در ۷۲.۲۵ در ۹.۱۵ میلیمتر و وزن ۱۵۹ گرم دارد.

در بخش دوربین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی به همراه LED flash با قابلیت ضبط ویدئوی ۱۰۸۰p در ۳۰fps با ابزارهایی چون Cinemagraph, Panorama و Smart Camera lens در پشت دستگاه قرار دارد. در بخش ارتباطی نیز وای فای، بلوتوث ۴.۰، جی پی اس و حتی LTE وجود دارد.

انرژی مورد نیاز این اسمارت فون ویندوزی هم توسط یک باتری ۲,۰۰۰mAh تامین می شود. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول نوکیا در دست نیست. نظر شما در مورد این اسمارت فون چیست؟

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.