مشکل ایجاد سرمایه گذاری در کردستان با سفر رهبر معظم انقلاب رفع شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘سیروس شاه غیبی’ روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سنندج افزود: بعد از این سفر مبارک حدود چهار تا پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران داخل و خارج استان انجام شده است که این مهم به یمن برکت سفر رهبری حاصل شد.

وی با تاکید بر حرکت جدی مسئولان در راستای منویات رهبری اظهار داشت: توجه به شعار سال باید به صورت یک سیاست کلی طرح شده و علاوه بر بخش دولتی از توان بخش خصوصی نیز در این زمینه استفاده شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر ۶۰ تا ۷۰ هزار واحد صنفی و ۲۹۰ اتحادیه دارای پروانه در استان وجود دارد که باید از ظرفیت آن ها در راستای سیاست های کلی استان استفاده شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در ادامه استفاده درست از ظرفیت ‌های بالقوه موجود در استان به ویژه در بخش معادن را یکی از سیاست‌ های کاری این سازمان برای تحقق شعار امسال عنوان کرد.

شاه غیبی با تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی توسط مسئولان گفت: حمایت از تولید ملی موجب ایجاد اشتغال پایدار شده و رونق اقتصادی کشور را به دنبال دارد, لذا حرکت در این راستا برای پیشرفت و توسعه کشور امری ضروری است.

ک/۲/۷۳۴۸/۵۳۳/۳۲۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۳۵۷۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.