مشکل جدید استقلال برای جذب مجیدی، نکونام و دروازه بان خارجی

به گزارش روز شنبه ایرنا، براساس آیین نامه نقل و انتقالات لیگ برتر، باشگاه ها تنها می توانند قرارداد ۲۱ بازیکن بزرگسال را در هیات فوتبال ثبت کنند، حال آنکه باشگاه استقلال تاکنون قرارداد ۱۹ بازیکن بزرگسال را ثبت کرده و تنها می تواند دو بازیکن دیگر بزرگسال جذب کند.

بر این اساس، در صورتی که مسوولان باشگاه استقلال بخواهند نکونام، مجیدی و دروازه بان خارجی جذب کنند باید قرارداد یکی ازبازیکنانی که با این تیم قرارداد ثبت کرده رافسخ کنند، موضوعی که در خصوص جذب’فابیوجانواریو’ برای’محمد محمدی’رخ داد واین دروازه بان به رغم همراهی آبی پوشان در اردوی تدارکاتی ترکیه، از جمع آنان جدا شد و به تیم راه آهن پیوست.

مهلت نقل وانتقالات تیم های لیگ برتری برای جذب بازیکن خارجی فردا (یکشنبه) به پایان می رسد، در عین حال هر تیم می تواند دو بازیکن را نیز خارج ازمهلت نقل و انتقالات به خدمت بگیرد و قرارداد آنان را در هیات فوتبال ثبت کند.

از باشگاه استقلال هاشم بیگ زاده، امیرحسین صادقی، میلاد میداودی، میثم بائو،سیاوش اکبرپور،سیدامین منوچهری،آرش برهانی،فریدون زندی، سیدمهدی رحمتی، جی لوید ساموئل، علی حمودی، سیدمیثم حسینی، خسرو حیدری، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، رودریگو توزی، فابیو جانواریو، سیدحسین حسینی، کیانوش رحمتی، مجتبی جباری، محمد انصاری و آرمن طماسبیان زرنه قرارداد خود را در هیات فوتبال تهران ثبت کرده اند.

قرارداد منوچهری، سیدحسین حسینی، انصاری و طهماسبیان زرنه با باشگاه استقلال سه ساله، اکبرپور دو ساله و قرارداد بیگ زاده، صادقی، میداودی، بائو، برهانی، زندی، سیدمهدی رحمتی، ساموئل، حمودی، سیدمیثم حسینی، حیدری، عمران زاده، منتظری، توزی، جانواریو، کیانوش رحمتی و جباری نیز یکساله است.

سیدحسین حسینی، انصاری و طهماسبیان زرنه سهمیه زیر ۲۳ سال (امید) و سایر بازیکنان سهمیه برزگسال استقلال محسوب می شوند.

‘محمد محمدی’ و ‘ایمان مبعلی’ نیز که پیشتر با استقلال قراراداد ثبت کرده بودند در روز پایانی نقل و انتقالات با فسخ قرارداد خود با آبی پوشان به ترتیب به تیم های راه آهن و پیکان تهران پیوستند.

ورزشی**۷۵۳۷**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۰۴۹۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.