مشکل گل زنی داریم، ارتباطی به ضعف مربی ندارد

محمود تیغ نورد دلیل ناکامی تیم در هفته های اخیر ضعف در ضربه های نهایی بیان کرد و اظهار داشت: در زدن ضربه نهایی بی دقت سیستم و این مسئله ارتباطی به توانایی مربی تیم ندارد.

محمود تیغ نورد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و تمرینات منظم و مستمری را انجام می دهیم اما متاسفانه پس از گذشت از ۶ هفته از رقابت های لیگ برتر در کسب پیروزی همچنان ناکام هستیم و تاکنون موفق به کسب ۳ امتیاز دیدارهای خود نشده ایم.

وی ادامه داد: فوتبال فنی و با کیفیتی را در زمین مسابقه به نمایش می‌گذاریم و در دیدارهای خانگی حتی عملکردی مناسب تر از بیرون خانه داریم اما در هر دو حالت ناکام هستیم و علی رغم خلق موقعیت ها ی خطرناک بر روی دروازه حریف اما در زدن ضربه‌ی نهایی و به ثمر رساندن گل بازیکنان دقت کافی و لازم بکار نمی‌گیرند از این رو نتیجه ای که شایسته تیم است حاصل نمی‌شود.

کاپیتان آلومینیوم ادامه داد: علی رغم ناکامی هایی که تاکنون کسب کرده ایم اما از سوی جباری زاده مدیرعامل باشگاه هیچ گونه صحبتی مبنی بر کسر مبالغ قرارداد بازیکنان انجام نشده است و همچنان وی از بازیکنان و اعضا کادر فنی حمایت می کند و تیم در آرامش کامل تمرینات خود را انجام می دهد.

وی افزود: مهمترین مشکل اصلی که در حال حاضر تیم با آن مواجه است ضعف مسائل روحی و روانی بازیکنان است و متاسفانه از این ناحیه دچار مشکل هستیم البته میثاقیان سرمربی تیم در رفع بحران های روانی اطلاعات و تخصص کافی دارد و به طور حتم در هفته های بعد از این لحاظ نیز مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: مسئولان باشگاه تاکنون ۱۰ درصد از قراردادهای فصل جاری را به بازیکنان پرداخت کرده اند و از این بابت مشکلی نداریم برای بازی مقابل مس کرمان آماده هستیم و نقاط ضعف و قوت تیم را بررسی و آنالیز کردیم و برنامه هایی نیز برای شکست تیم توسط مربیان تیم طراحی شده است.

کاپیتان خاطرنشان کرد: تیم مس کرمان از بازیکنان جوان و با تجربه تشکیل شده است و از حضور مربی خوبی نیز بهره مند است اما محکوم به پیروزی هستیم و به طور حتم از سد تیم مس کرمان عبور می کنیم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.