مشکلات مالی تیم به جباری زاده مربوط نمی شود مسئولان استان حمایت نمی کنند/طهماسبی اگر توانست گل بزند و شادی کند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

محمود تیغ نورد اظهار داشت مسئولان استان و ورزش استان هرمزگان حمایت از این تیم نمی کنند و جباری زاده به تنهایی در پی حل مشکلات مالی تیم است.

محمود تیغ نورد کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان پس از پیروزی شیرینی که مقابل تیم ذوب آهن کسب کردند از لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار دارند و تمرینات تیم در آرامش و در فضایی شاد برگزار شده است.

وی ادامه داد: تیم صبای قم نیز همانند تیم آلومینیوم از بازیکنان جوان و با انگیزه تشکیل شده است و دو تیم بازی سختی را باید برگزار کنند اما با توجه به اینکه ما در این دیدار میزبان هستیم لذا شرایط برای موفقیت و پیروزی ما فراهم تر است.

کاپیتان افزود: بهمن طهماسبی مهاجم تیم صبای قم بازیکن بسیار با ارزش و از سطح فنی بالایی برخوردار است و از آن جایی که فصل گذشته با هم در آلومینیوم توپ می زدیم لذا به خوبی از سبک بازی و عملکرد یکدیگر مطلع و شناخت کافی داریم.

تیغ نورد افزود: طهماسبی حق دارد در صورت خلق موقعیت گلزنی و به ثمر رساندن گل شادی کند اما به طور حتم مدافعان و بازیکنان آلومینیوم به وی اجازه خودنمایی و بازکردن دروازه را نخواهند داد.

تیغ نورد خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه در مقابل ذوب آهن اصفهان ۴۵ دقیقه بازی کردم اما پس از آن تمرینات خود را سبک انجام دادم تا مصدومیتم تشدید نشود البته به احتمال فراوان در مقابل صبای قم نیز بازی خواهم کرد وامیدوارم در ترکیب اصلی میثاقیان قرار گیرم چرا که از انگیزه بالایی برای شکست صبا برخوردار هستم.

وی تصریح کرد: باشگاه اگرچه با مشکلات مالی مواجه است اما نباید جباری زاده مدیرعامل تیم را مقصر جلوه داد چرا که وی به تنهایی تیم را سروسامان می دهد و متأسفانه تاکنون مسئولی از سوی استان حتی در کنار زمنی آلومینیوم حضور پیدا نکرده است تا تمرینات تیم را از نزدیک مشاهده و مشکلات باشگاه را بررسی و برطرف کنند.

کاپیتان تصریح کرد: مسئولان استان در شرایط فعلی باید تیم را حمایت کنند تا به شرایط بحرانی مواجه نشود اما کوتاهی مسئولان سبب ایجاد حواشی در تیم می شود البته امیدوارم در آینده نزدیک مسئولان استان به مشکلات مالی باشگاه رسیدگی کنند تا تیم در رقابت های لیگ برتر حفظ شود.

کاپیتان ادامه داد: اگرچه مشکلات در تیم وجود دارد اما همه بازیکنان تیم برای موفقیت آلومینیوم تمام تلاش خود را بکار می گیرند، تا آلومینیوم حریفی قدرتمند برای سایر رقبا محسوب شود و در داخل زمین بدون توجه به این مسائل بازی می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان استان هرمزگان از بالاترین رده بندی حقیقی – حقوقی تا پایین ترین جایگاه فردی که در باشگاه فعال است باید از این تیم حمایت کند و شرایط و امکانات لازم برای موفقیت تیم را فراهم کنند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.