مشکلات مرکز تماس مبین نت رفع می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مدیر عامل مبین نت گفت: برای رفع چالش مشکلات مرکز تماس مبین نت، برنامه ریزی هایی در نظر گرفته شده تا این مراکز و تعداد نیروهای آن ارتقا یابد که درحال حاضر هم بخشی از این موضوع محقق شده است.
 
 
به گزارش تسنیم، ناصر حسین اصفهانی در نشستی که با اصحاب رسانه داشت با اشاره به بعضی مشکلات در حوزه مرکز تماس مبین نت، اظهار کرد: برای ارتقا این چالش، برنامه ریزی هایی در نظر گرفته شده تا این مراکز و تعداد نیروهای آن ارتقا یابد که در حال حاضر هم بخشی از این موضوع محقق شده است.
وی افزود: وضعیت صف های انتظار ما نسبت به قبل بهبود یافته و مدت انتظار کاهش یافته است.
مدیر عامل مبین نت همچنین گفت: ممکن است گاهی خط‌های تلفنی که برای ارتباط در نظر گرفته شده است دچار مشکل شوند که این موضوع به معنای کیفیت پایین پاسخگویی شرکت نیست.
 
مبین نت در حال حاضر ۵۲۵ هزار مشترک دارد
او با اشاره به اینکه یک سال پس از راه اندازی شرکت (سال ۹۰)، ۱۵ هزار مشترک داشتیم، دربارهٔ مشترکان حال حاضر این اپراتور اذعان کرد: در حال حاضر تعداد مشترکان ما به ۵۲۵ هزار نفر رسیده که البته باید گفت اگر بحث تأمین مودم و مشکلات ارزی نبود، قابلیت جذب تا ۶۰۰ هزار مشترک را هم داشتیم.
اصفهانی همچنین گفت: در حال حاضر ظرفیت آن را داریم تا مشترکان خود را به بیش از یک میلیون نفر نیز گسترش دهیم که اگر به دلایلی مانند رقابت نتوانیم از تمام این ظرفیت استفاده کنیم، می‌توانیم حداقل تا ۹۰۰ هزار مشترک داشته باشیم.
در این مراسم از تازهترین مودم جیبی وایمکس مبین‌ نت نیز رونمایی شد؛ این محصول تازه،قابلیت اتصال دوگانه از طریق فناوری وایمکس و GPRS از طریق شبکه‌ موبایل را دارد و به این ترتیب مشترکین وایمکس مبین‌ نت قبل‌ از استفاده‌ عادی از مودم جیبی در مناطق تحت پوشش وایمکس مبین‌ نت، می‌ توانند در مکان‌هایی که پوشش شبکه‌ موبایل نیز در آنجا وجود دارد، از این مودم برای وصل شدن به اینترنت استفاده کنند.
این مودم یک کلید انتخاب دارد که امکان انتخاب اتصال به شبکه‌ وایمکس یا شبکه‌ موبایل (GPRS) را به مشترک می‌دهد و از قابلیت نصب سیم کارت دیتا برخوردار است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.