مشکلات نظام سلامت ناشی از عدم تولیت است/بیمه واحد راه نجات از اتهام وارده به ما پزشکان

فروردین ۱۴۰۳

وزیربهداشت گفت: مشکلات نظام سلامت به خاطر عدم تولیت در بخش سلامت است که با راه اندازی یک بیمه واحد هم مشکلات بخش سلامت حل می شود و هم ارتباطی که ما پزشکان را به آن متهم کرده اند به حداقل می رسد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل  دکتر قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت امروز ۲ شهریور در مراسم افتتاح اتاق های عمل چشم بیمارستان طرفه  گفت: امیدوارم که در دوره وزارتم با کمک دوستانم در نظام پزشکی و انجمن ها همکاری خوبی را داشته باشیم و مشکلات بهداشت و درمان را حل کنیم. باید توجه داشت که اگر بین خودمان مشکلی وجود دارد آن را خارج از جامعه پزشکی قرار دهیم و نگاهی کلان داشته باشیم.

وی ادامه داد: سبب این همه مشکلات  عدم تولیت در بخش سلامت است و مربوط به شخص و یا گروه خاصی نیست در واقع  واقعیت این است که سهم سلامت به درستی تعریف نشده است و اشخاص در بخش فرابخشی به وظیفه خود عمل نکرده اند ،بنابراین باید به سمتی حرکت کنیم که در جهت احقاق حق سلامت از طرف دولت، مجلس گشایشی ایجاد شود.

وزیر بهداشت افزود: سنگ بنای ما حمایت است و حمایت یعنی بیمه و مردم باید بیمه ای داشته باشند که ارتباط بین پزشک و بیمار به ارتباطی که ما به آن متهم شده ایم را به حداقل برساند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.