مشکل بیمه تکمیلی بازنشستگان رفع شد

۲۱م دیماه ،

بینا- رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از عقد مجدد قرارداد لغو شده میان بیمه دی و بیمارستان‌های خصوصی تهران برای استفاده بازنشستگان خبر داد.
به گزارش بینا، علی اکبر خبازها با اشاره به مشکلات بازنشستگان برای دریافت هزینه های درمانی خود از بیمارستانها، به مهر افزود: متاسفانه مدتی قبل بعضی از بیمارستان‌های خصوصی قرارداد خود را با بیمه دی لغو کرده بودند که همین موضوع سبب بروز مشکلاتی برای بازنشستگان تامین اجتماعی شده بود.
وی افزود: در همین رابطه جلسه ای با مسئولان بیمه دی برگزار شد که در نهایت قرار شد مجددا قرار داد با این بیمارستانها منعقد شود.
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی همچنین در مورد تاخیر در پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها و بازنشستگان از سوی بیمه دی نیز گفت: تاخیر در پرداخت هزینه های درمانی مردم وهمچنین مطالبات بیمارستانها نیز سبب اعتراض و نارضایتی مردم شده بود که این موضوع نیز بررسی و رفع شد.
به گفته خبازها، قرار شده از این پس مطالبات در کمترین زمان به مردم و بیمارستانها پرداخت شود تا اشخاصی که برای درمان خود هزینه کرده اند پس از چند روز به آن برسند.
وی با اشاره به اینکه بیمه تکمیلی دی حدود ۹۰ درصد هزینه های درمانی بازنشستگان و بیمارستانها را پرداخت می کند، گفت: هر فرد بازنشسته ماهیانه ۱۰ هزار و ۴۵۰ تومان بابت استفاده از خدمات درمانی بیمه تکمیلی پرداخت می کند.
وی تاکید کرد: سعی کرده ایم با این مبلغ بیشترین خدمت را به بازنشستگان تامین اجتماعی ارائه دهیم اما اگر نیاز به خدمات دیگری باشد باید بازنشستگان هزینه بیشتری پرداخت کنند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.