مشکل جشنوارهٔ “پروین اعتصامی” با همراهی وزیر حل شد: برگزار می‌شود

۲۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

جمعه, ۲۶ آبان ساعت ۱۸:۴۴ کافه سینما

در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری هفتمین جشنواره ملی فیلم پروین اعتصامی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان شد که با حمایت این وزارتخانه جشنواره امسال با‌شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

به گزارش تفسیری کافه سینما iبه نقل از فارس، در نشست اعضای شورای سیاستگذاری این جشنواره متشکل از سیدهادی منبتی، محمدرضا اصلانی، مازیار رضاخانی، فرناز قیصری‌پور و گل‌زمان اوجاقی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در روز چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه در محل این وزارتخانه برگزار شد، در ابتدای جلسه مازیار رضاخانی دبیر جشنواره با ارائه گزارش تفسیریی از عملکرد ۶ دوره پیشین و اهداف برگزاری دوره هفتم، از حمایت‌های جواد شمقدری رییس سازمان سینمایی کشور در طول سال‌های گذشته در برگزاری جشنواره پروین اعتصامی قدردانی کرد.

بر اساس گزارش تفسیری روابط عمومی هفتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی، در ادامه نشست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز عنوان کرد: جشنواره پروین اعتصامی یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های در حال برگزاری است که مختص فیلم‌هایی با موضوع زن است و iبه معرفی زنان برتر در حوزه‌های مختلف می‌پردازد و باید iبه جشنواره‌هایی با این موضوع توجه بیشتری کرد.

وی ضمن بررسی ابعاد شخصیتی پروین اعتصامی گفت: ایشان از شاعران بلند‌آوازه‌ ایرانی است که زندگی پربار، شخصیت و اندیشه والای او و نیز وجود معانی بلند در سروده‌هایش، او را از جایگاهی ممتاز در فرهنگ و ادب فارسی برخوردار کرده است که iبه عنوان الگویی مناسب از زن مسلمان ایرانی مورد توجه ویژه قرار دارد.

به همین سبب دوره هفتم جشنواره نیز همچون دوره‌های پیشین بدون وقفه اجرا و بودجه برگزاری آن توسط این وزارتخانه تامین می‌شود تا این جشنواره بتواند هر چه باشکوه‌تر از سال‌های پیش اجرا شود.

بنابراین گزارش تفسیری، هفتمین جشنواره ملی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم پروین اعتصامی با موضوع نقش زن در تنظیم اقتصاد خانواده مختص زنان فیلمساز با موضوع آزاد و مردان فیلمساز با موضوع زن از ۱ تا ۴ اسفندماه iبه دبیری مازیار رضاخانی در تهران برگزار می‌شود.

Tags:

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.