مشکل پرهام و باشگاه نساجی حل‌شدنی است

۲۶م اسفند ،

غلامرضا بهروان افزود: همه ما باید تا پایان فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور به گونه‌ای رفتار کنیم تا تیم نساجی با کسب امتیازات لازم در لیگ ماندگار شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر باشگاه مردمی و ریشه‌دار نساجی به مشکل برخورد و همه مسئولان استانی و شهرستانی باید دست به دست هم دهند تا مشکلات این تیم برای همیشه برطرف شود.

به نقل از فارس، بهروان با اشاره از همکاری و حمایت مردمی از این باشگاه و تیم پرطرفدار فوتبال استان ابراز داشت: مهدی پرهام نساجی و مردم قائمشهر را دوست دارد و در چند سال قبل هزینه‌های زیادی برای موفقیت این تیم انجام دادند.

رئیس هیئت فوتبال مازندران با تشکر از حمایت مالک باشگاه نساجی گفت: با احترام متقابل مسائل و مشکلات بوجود آمده را به راحتی می‌توان حل کرد.

وی زحمات چند ماه اخیر حسین قاسم نژاد را نیز مورد تحسین قرار داد و اظهار داشت: قاسم‌نژاد با وجودی که سند باشگاه به نام ایشان نیست هزینه کرده‌اند که جا دارد از ایشان تشکر کنم.

بهروان دربارهٔ پرداخت بدهی المیر تولیا گفت: طلب تولیا مبلغ اندکی نیست اما قرار شد مدیرعامل نساجی مبلغ قرارداد بازیکن خارجی را تهیه و در اختیار من قرار دهند تا با این بازیکن خارجی تسویه حساب کنیم.

رئیس هیئت فوتبال مازندران در پایان افزود: در یکی دو روز آینده با شخص تولیا یا مدیر برنامه رسمی ایشان ارتباط برقرار می‌کنیم تا با تسویه حساب این بازیکن مشکلی برای نساجی بوجود نیاید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه فرهنگی و ورزشی نساجی مازندران از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار فوتبال کشور است که بدون این باشگاه فوتبال استان معنا ندارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.