مصاف جوانان با میزبان در روز اول تورنمنت ایتالیا

تیم ملی جوانان ایران از روز جمعه ۲۳ تیر با بازی مقابل ایتالیا کار خود را در تورنمنت چهار جانبه ایتالیا آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، تورنمنت چهارجانبه جوانان ایتالیا با حضور تیم های ایران، ایتالیا، سوئد و اوکراین از روز جمعه ۲۳ تیرماه درشهر لیوبلیانا در جنوب ایتالیا برگزار میشود که تیم ملی کشورمان در روز اول با تیم ملی جوانان ایتالیا دیدار می کند در روز دوم جوانان کشورمان با تیم ملی اوکراین و در روز یکشنبه ۲۵تیر با سوئد مسابقه می دهند.

تیم ملی جوانان ایران در اردوی تدارکاتی اسلوونی ۲ دیدار دوستانه با تیم های زیر ۱۸ سال و زیر ۲۰سال ۸۹ بر ۴۴ شکست خوردند.

*انتخاب دوباره جری به ریاست هیئت بوشهر

مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال بوشهر روز گذشته با حضور محمود مشحون رئیس و منصور انبه رئیس امور استان های فدراسیون بسکتبال برگزار شد که در پایان علی رستمی جبری با کسب ۱۰ رأی از ۱۷ رأی مأخوذه بار دیگر به عنوان رئیس هیئت بوشهر رضا رضازاده و علی رستم جبری نامزد ریاست هیئت بودند.

*ملی پوشان مهرام در برزخ باشگاه و تیم ملی

فدراسیون بسکتبال اسامی ۲۰ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان از ۲۷ تیر تا ۱۱ مرداد اعلام کرد که در این بین اسامی ملی پوشان مهرام نیز دیده می شود اما تیم بسکتبال مهرام نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا نیز در سوی دیگر تلاش های گسترده ای را برای در اختیار گرفتن ملی پوشان وبازیکنان کمکی خود و همچنین شرکت در جام استانکوویچ آغاز کرده است.

هرچند نظر فدراسیون بکستبال در مورد خواسته های مهرامی ها مثبت به نظر می رسد اما شنیده  می شود بچیروویچ سرمربی تیم ملی به شدت مخالف حضور مهرام به جای تیم ملی در جام استانکوویچ است و برای تثبیت خود به عنوان سرمربی تیم ملی خواستار حضور پرقدرت و قهرمانی درجام استانکوویچ شده و به این ترتیب باید دید بالاخره کدام گروه پیروز شده و ملی پوشان مهرام به اردوی تیم ملی می روند یا تمرینات خود را با باشگاه شروع می کنند؟

صمد نیکخواه بهرامی، مهدی کامرانی، فرید اصلانی، حامد آفاق، رضا لطفی، سعید داورپناه، مهرداد آشتی، آرن داودی، اوشین ساهاکیان، فرهادصبوری، حامد حدادی، ارسلان کاظمی، جابر روزبهانی، جواد داوری، محمدرضا خبازان، روزبه ارغوان، محمد جمشیدی، محمد حسن زاده، اصغر کاردوست و امیرحسین تاتاری ۲۰ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

*قرعه کشی لیگ برتر بانوان در آزادی

قرعه کشی مسابقات لیگ برتر بانوان روزد وشنبه ۲۶ تیر در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود مسابقات لیگ برتر بانوان فصل قبل با قهرمانی تیم قزوین به پایان رسیده بود.

*نیجریه آخرین تیم بسکتبال المپیک

تیم ملی بسکتبال نیجریه در آخرین دیدار انتخابی المپیک با نتیجه ۸۸ بر ۷۳ دومینیکن را شکست داده و آخرین سهمیه المپیک بسکتبال را به دست آورد.

نیجریه برای اولین بار به مسابقات بسکتبال المپیک صعود می کند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.