مصدوم نمی‌شدم، به تیم ملی دعوت می‌شدم

شجاع خلیل زاده در گفت و گو با فارس با اشاره به بهبودی نسبی‌اش اظهار داشت: گچ پایم را باز کرده ام بنا به تشخیص پزشک معالجم تمرینات اولیه و سبکی را به صورت روزانه انجام می دهم. دوری یک‌ماه از فوتبال برایم سخت و عذاب‌آور بود.

خلیل زاده با بیان اینکه این مصدومیت باعث شد تا از حضور در فهرست تیم ملی جا بماند،گفت: مصدوم نبودم بازهم به تیم ملی دعوت می‌شدم، امیدوارم تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی موفق باشد چراکه سطح فنی و توانایی‌های فوتبال ما در منطقه فراتر از سایر کشورها است.کی روش همیشه نفرات جوان و با انگیزه را به تیم ملی فراخوانده است. مطمئن هستم تیم ملی با او موفق خواهد شد.

وی در خصوص تیم مس کرمان و جایگاه این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور گفت: کسب چند نتیجه خوب در هفته‌های اخیر رضایت هواداران و مردم کرمان را از تیم در پی داشته است البته اطمینان دارم مس در هفته‌های بعدی با ابراهیم قاسمپور نتایج بهتری کسب خواهد کرد. چراکه شایستگی مس فراتر از جایگاه فعلی است.

خلیل زاده با قدردانی از مهدی مداحی فیریوتراپ و پزشک سابق تیم مس کرمان اظهار داشت: باید از مداحی صمیمانه‌ قدردانی کنم زیرا او طی مدت مصدومیتم بیشترین کمک را به من داشته تا مصدومیت من هرچه سریعتر برطرف شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.