مصلحت نیست شخص اعدام شده دوباره اعدام شود

فروردین ۱۴۰۳

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در جمع خبرنگاران:

وزیر دادگستری گفت: مصلحت نیست شخصی که یک بار اعدام شده و زنده مانده دوباره اعدام شود و تلاش می کنیم که راهی برای اعدام نشدن این فرد فراهم شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در حاشیه مراسم افتتاح حوزه علمیه ولایت که امشب در حکیمیه تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران دربارهٔ انحلال سازمان مجاهدین و حزب مشارکت گفت: باید این موارد را از سخنگوی قوه قضاییه پرسید چرا که وزارت دادگستری در امور پرونده های قضایی دخالتی ندارد.  
 
وی دربارهٔ راه اندازی پایگاه اینترنتی دانشگاه ایرانیان اظهار داشت: دانشگاه ایرانیان اگر طبق ضوابط آموزش عالی کشور باشد می تواند مجوز بگیرد اما این امر ربطی به کار قضایی ندارد.  
 
وزیر دادگستری در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه آیا شخصی که اعدام شده و زنده مانده دوباره اعدام می گردد؟ خاطر نشان کرد: کسی نگفته است که وی دوباره اعدام می گردد اما این فرد اوضاع مناسبی ندارد و با دستگاه زنده است و باید دید آیا پزشکان در زنده نگه داشتن وی به نتیجه می رسند یا خیر البته ما مصلحت نمی دانیم شخصی که اعدام شده و زنده مانده دوباره اعدام شود و تلاش می کنیم راهی برای اعدام نشدن این فرد فراهم شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. رحمان:

    مگر اعدام نشده و زجر نکشیده عمرش به دنیا بوده حال بحث اعدام مجدد او خجالت آور است

  2. ناشناس:

    تازه می خوان تلاش کنند اجازه بگیرند که اعدامش نکنند در حالیکه همه چیز دست خودشونه البته بعد از خدا .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.