مصلحت نیست مشایی رئیس‌جمهور شود

۰۵اردیبهشت،

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بنده در انتخابات سال ۸۴ رئیس ستاد آقای لاریجانی بودم و در دور دوم به مانند همه اصولگرایان از احمدی‌نژاد حمایت کردم ولی حمایت از وی کورکورانه نبود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، محمدرضا باهنر ‌در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد در محل باشگاه فرهنگیان شهر یاسوج، در پاسخ به پرسش‌های متنوع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی مبنی بر حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: معتقدم اصلاح‌طلبان با فتنه‌گران متفاوت بوده و نباید اصلاح‌طلبان را با چوب فتنه برانیم.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران به انقلاب و نظام و حتی به خودشان ضربه وارد کردند و باید پاسخگوی کارهای  خود باشند، تصریح کرد: ولی اصلاح‌طلبان بسیاری می باشند که نظام و رهبری را قبول دارند ولی با ممکن است با ما اختلاف سلیقه داشته باشند.

باهنر با استناد به سخن مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری در ‌ارتباط‌ با حضور همه سلایق در انتخابات خاطرنشان کرد: ‌‌منعی برای حضور ‌اصلاح‌طلبان در انتخابات نیست.

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با رد این موضوع که وی نیز به مانند بعضی، ذوب در احمدی‌نژاد بوده، یادآور شد: بنده در انتخابات سال ۸۴ رئیس ستاد آقای لاریجانی بودم و در دور دوم به مانند همه اصولگرایان از احمدی‌نژاد حمایت کردم ولی حمایت از وی کورکورانه نبود.

وی در ادامه و در پاسخ به سؤالی دیگر این‌بار در زمینه انحرافیون ابراز داشت: مشایی را انحرافی می‌دانم ولی ثبت‌نام و تأیید صلاحیت این شخص برای من مهم نیست و مسئول آن هم نیستم که بخواهم اظهارنظری کنم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با ذکر این سخن که مصلحت نیست مشایی رئیس‌جمهور شود، از حضور سه قطب اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و دولتی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آینده خبر داد.

باهنر در پاسخ به سؤالی در زمینه ارتباط دولت کنونی با مجلس تصریح کرد: احمدی‌نژاد فکر می‌کرد همه‌کاره است و می‌تواند قانون تصویب کند و خود نیز آن را اجرا کند در صورتی که آنچه در مجلس قانون شود و مورد تأیید شورای نگهبان قرار گیرد، لازم به اجرا است که مشکل ما این بود که آقایان این فرایند را قبول نداشته و در مورد بودجه می‌گویند آری یا نه ولی ما می‌گفتیم باید بودجه تحلیل و کارشناسی شود.

خبرنگاری از باهنر پرسید چرا در انتخابات آینده اصلاح‌طلبان حضور ندارند که باهنر در جواب به این خبرنگار گفت: حضور دارند که خبرنگار یاد شده از جواب باهنر قانع نشد و گفت‌ چرا خاتمی در انتخابات حضور ندارد و عدم حضور وی یعنی عدم حضور اصلاح‌طلبان.

باهنر در پاسخ به این خبرنگار ابراز داشت: اگر شما به غیر از خاتمی، آقایان کواکبیان، روحانی، شریعتمداری، جهانگیری و عارف را اصلاح‌طلب بدانید پس اصلاح‌طلبان هم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری نیز حضور دارند.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه احمدی‌نژاد علاوه بر نقاط قوتی که داشت، نقاط ضعفی نیز داشت، گفت: یکی از این نقاط ضعف خانه‌نشینی وی بود که با هیچ آب زمزمی شسته نمی‌شود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.