مصوبات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام شد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال نوشت:

نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور علی کفاشیان، مهدی محمد نبی، سید محمد هادی آیت الهی، مهدی تاج،غلامرضا بهروان،شهاب الدین عزیزی خادم، فریدون اصفهانیان،حیدر بهاروند و امیر حسین حسینی صبح امروز در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.
مهدی محمد نبی-دبیر کل فدراسیون مصوبات نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را به شرح زیر اعلام کرد:
۱- در این نشست مهدی تاج در خصوص فعالیت یکساله سازمان لیگ برتر گزارشی ارائه داد که شامل الف:شرح ساختار تشکیلات سازمان لیگ در چارچوب قانون، ب: تقویم مسابقات لیگ های مختلف کشوری و تعامل با تیم ملی، ج: گزارش کار تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی و گزارش نحوه اخذ چهار سهیمه لیگ قهرمانان آسیا و فعالیتهای بسیار مطلوب کمیته صدور مجوز حرفه ای کشور،د: ارائه پیشنهاد اجرایی رفع مشکلات لیگ های سراسری کشور در فصل ۹۳-۹۴ بود.
۲- سردار درخشان-عضو کمیته بازاریابی فدراسیون گزارشی از نحوه توزیع بلیط جام جهانی ارائه داد و مقرر شد مکانیزم اجرایی آن در جلسه آتی کمیته بازاریابی فدراسیون مطرح و به مرحله اجرا بگذارد.
۳-مقرر شد ستاد اجرایی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل با حضور نمایندگان دستگاههای ذیربط تشکیل شود.
۴- سید محمد هادی آیت الهی، غلامرضا بهروان، محمد حسین علیزاده، کاظم طالقانی وفاطمه علیپور به عنوان اعضای کمیته استانها انتخاب شدند و مسئولیت این کمیته کماکان بر عهده حیدر بهاروند عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است.
۵- شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان عضو کمیته بازاریابی انتخاب شد.
۶- با توجه به سیاست کلان کشور مبنی بر حضور هر چه موفق و تاثیر گذار در عرصه های بین المللی، مقرر شد مسابقات لیگ برتر و جام حذفی تا ۲۰ فروردین ماه ۹۳ به اتمام برسد.
۷- با توجه به موفقیت و کسب عنوان قهرمانی جهان در رقابتهای جام بین قاره ای توسط تیم ملی فوتبال ساحلی، مقرر شد تا پاداش قهرمانی به تیم ملی فوتبال ساحلی تعلق گیرد و در موعد مقتضی به این تیم پرداخت شود.
۸- با اخذ میزبانی مسابقات غرب آسیا فوتبال ساحلی در سال ۲۰۲۴ در ایران موافقت شد.
۹-با گرفتن میزبانی رقابتهای زیر ۱۵ سال آسیا در همدان و لزوم حمایت همه جانبه از این اتفاق مهم موافقت شد .
۱۰- دکتر احمد هاشمیان -رئیس کمیته پزشکی توضیحاتی را دربارهٔ فعالیتهای کمیته پزشکی و کنترل دوپینگ مطرح کرد که هیات رئیسه فعالیتهای این کمیته را مطلوب دانست و از این کمیته در بخش های مختلف تقدیر و تشکر شد.
۱۱- مطابق با بند ۱۷ ماده ۳۳ اساسنامه فدراسیون فوتبال و با عنایت به کناره گیری علیرضا رحیمی از عضویت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ، منصور قنبرزاده-مدیر عامل باشگاه نفت تهران به عضویت هیات رئیسه فدراسیون در آمد.
۱۲- گزارش عملکرد تیم های ملی توسط رئیس فدراسیون، دبیر کل و سرپرست تیم ملی ارائه و مقرر شد بر اساس برنامه سرمربی تیم ملی پیش بینی ها و حمایت های لازم برای حضور هر چه موفق تر در جام جهانی برزیل از سوی کلیه بخش های فدراسیون و سازمان لیگ به عمل آید و از حمایت رسانه های گروهی در این مدت تشکر و قدردانی شد.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.