مصوبه قیمتی جدید پارس خودرو و سایپا

مدیر بازاریابی و فروش محصولات شرکای تجاری سایپا گفت: مشتریانی که زمان تحویل خودروی آنها پس از شهریورماه است، باید بر اساس قیمت جدید مصوب سازمان حمایت، مبلغ خودروی خود را پرداخت کنند.
به گزارش ممتازنیوز *به نقل از روابط عمومی شرکت پارس خودرو، امیر حسن امیری از تحویل خودروهای ثبت نامی این شرکت تا پایان شهریورماه با قیمت سابق خبر داد و در خصوص مصوبه اخیر سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گفت: براساس این مصوبه، مشتریانی که تحویل خودروی آنها قبل از تاریخ ۱۲ مهر امسال است می‌توانند خودروی خود را با قیمت های سابق دریافت کنند.

وی در خصوص تحویل خودرو *به مشتریان محصولات پارس خودرو افزود: دعوتنامه مشتریان محصولات شرکت پارس خودرو که تحویل خودروی آنها تا پایان شهریورماه بوده نیز با قیمت های سابق صادر شده است و در صورتی که مشتریان وجه مازادی *به حساب شرکت پارس خودرو واریز کرده باشند، این مبلغ *به آنان بازگردانده می‌شود.

مدیر بازاریابی و فروش محصولات شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: در صورتی که نمایندگان در این زمینه تخلفی صورت داده و یا وجه اضافه‌ای دریافت کرده باشند، مشتریان می‌توانند *به معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا مراجعه کنند که در این زمینه اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

امیری در خصوص سایر مشتریانی که تحویل خودروی آنها پس از شهریورماه است، خاطرنشان کرد: این دسته از مشتریان باید بر اساس مصوبه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خودروی خود را با قیمت های جدید دریافت کنند که دعوتنامه‌های آنها نیز *به مرور در حال صدور و ارسال است.

طبقه بندی: قیمت و اخبار خودرو   |   تعداد بازدید: ۱۰۳ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اخبار خودرو, تصمیم قیمتی جدید سایپا, تصمیم قیمتی جدید سایپا و پارس خودرو, تصمیم قیمتی جدید پارس خودرو, خودرو, قیمت و اخبار خودرو, مصوبه قیمتی جدید سایپا, مصوبه قیمتی جدید پارس خودرو, مصوبه قیمتی جدید پارس خودرو و سایپا


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.