مظلومی: ریسک بزرگی کردم

 پرویز مظلومی، سرمربی جدید تیم فوتبال استیل آذین زاگرس (گهر دورود سابق) در محل باشگاه استیل آذین در تهران با بازیکنان این تیم جلسه‌ای برگزار کرد تا درباره مسائل مختلف با آن‌ها گفت‌وگو کند.

در این جلسه اعضای کادر فنی تیم و چند تن از اعضای هیات مدیره حضور داشتند ولی حسین هدایتی بنا به گفته مظلومی به دلیل گذراندن دوران نقاهت عمل جراحی نتوانست در این جلسه حاضر شود.

سرمربی جدید استیل آذین زاگرس پیش از شروع جلسه‌اش با بازیکنان با خبرنگاران روبه‌رو شد و به سوالات‌شان پاسخ داد.

وی در آغاز درباره اینکه چرا هدایت این تیم را پذیرفته است؟ گفت: من قصد داشتم حداقل تا نیم فصل استراحت کنم اما به یکباره دوستانم با من تماس گرفتند و گفتند که آقای هدایتی گهر را خریده است و از من خواسته که او را در کار اداره تیم کمک کنم. من هم چون به او ارادت دارم در این شرایط تصمیم گرفت که او را یاری کنم. به هر حال در شرایطی که فوتبال ما با مشکلات زیادی روبه‌روست وقتی دیدم فردی از بخش خصوصی به این خوبی کار و هزینه می‌کند، نخواستم که او تنها بماند و تصمیم گرفتم که در این کار خیری که انجام می‌دهد کمکش کنم که البته ریسک بزرگی انجام دادم.

وی ادامه داد: استیل آذین زاگرس پتانسیل بسیار بالایی دارد و به عقیده من جزو تیم‌های پرطرفدار ایران است. چون مردم چند استان از آن حمایت می‌کنند. فقط متاسفم که این تیم تاکنون نتوانسته در خانه خودش بازی کند. یکی از شروطی که برای پذیرفتن هدایت تیم داشتم این بود که امکاناتی فراهم شود تا در لرستان بازی کنیم.

مظلومی همچنین گفت: لرستان مردم خوب و خونگرمی دارد. من خودم اهل خوزستان هستم که به این استان نزدیک است و به روحیات آن‌ها آشنا هستم. آن‌ها می‌توانند با حمایت‌هایشان به ما کمک کنند تا سر پای خودمان بایستیم. با این حال از مسئولان استان خواهش می‌کنم که به ما کمک کنند چون هدایتی و دوستانش به تنهایی نمی‌توانند تیم را به موفقیت برسانند. همه باید دست به دست یکدیگر بدهیم تا تیم حداقل امسال در لیگ برتر بماند.

سرمربی جدید استیل آذین زاگرس در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا به مسئولان این تیم قول داده است که تیم در لیگ برتر بماند؟ گفت: من هر کجا که رفته‌ام هیچ قولی نداده‌ام. اما همه تلاشم را می‌کنم. مطمئنم که اگر تیم در لرستان بازی‌های خودش را انجام دهد و از امتیاز میزبانی برخوردار باشد، می‌تواند در لیگ برتر بماند.

مظلومی درباره وضعیت بازیکنان تیم جدیدش هم گفت: جا دارد که از کادر فنی گذشته تیم تشکر کنم. مخصوصا از آقایان حیدرپور و پورمند که در شرایط نسبتا بد تیم کار به دست گرفتند. کادر فنی گذشته زحمات زیادی کشیده است. با توجه به شرایطی که تیم داشت اقدام به جذب بازیکن کردند. من شنیده‌ام که تیم ما سه یا چهار جای خالی دارد که اگر بتوانیم چند بازیکن خوب دیگر به تیم اضافه کنیم، موفقیت‌مان دور از دسترس نیست.

مظلومی که در این تیم لرستانی جانشین مهدی تارتار شده است، با انتقاد از مدیرانی که مربیان خود را پس از چند باخت برکنار می‌کنند، گفت: من چنین چیزی را اصلا دوست ندارم. زمانی هم که بیکار شدم، گفتم که دوست ندارم جای همکارانم را بگیرم و با توجه به اینکه پیشنهادهای زیادی داشتم و قبول نکردم، این مسئله را ثابت کردم اما در این تیم به این دلیل آمدم که سرمربی گذشته‌اش خودش کنار رفته بود. به نظر من باید به مربیان فرصت داده شود. عوض کردن مربی پس از ۵ باخت پوشاندن نقاط ضعف است. وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد فقط مربی مقصر نیست بلکه کل تیم ضعیف عمل کرده‌اند.

وی در پایان گفت: نتیجه‌گرایی فوتبال ما دست مربیان را بسته است، دیگر هیچ کس به دنبال بازندگی نیست. شما بگویید که در چند سال اخیر کدام چهره‌ها را به فوتبال‌مان معرفی کرده‌ایم. تغییر مربیان گاهی نتیجه داده است اما اکثرا به سود فوتبال نبوده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.