مظلومی به نشست خبری نیامد/ حجازی: مظلومی می‌خواست به تیم شوک وارد کند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پس از شکست سنگین مس کرمان برابر پرسپولیس آتیلا حجازی به جای پرویز مظلومی در نشست خبری شرکت کرد.

به گزارش ممتاز؛ پس از شکست سنگین مس کرمان برابر پرسپولیس، پرویز مظلومی که در جریان بازی با دستور داور از کنار زمین اخراج شده بود، در نشست خبری شرکت نکرد و دستیارش آتیلا حجازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. حجازی گفت: «به هیچ عنوان بازی خوبی را نمایش نگذاشتیم. گل خوردن در دقیقه ۳ شیرازه تیم ما را به هم زد. هر توپی که به سمت دروازه ما آمد به گل تبدیل شد، فکر نمی کردیم چنین نتیجه رقم بخورد.»

او در مورد قضاوت این دیدار گفت: «نمی توان داور را مقصر این نتیجه دانست، به هر حال داور اشتباهاتی داشت اما روز خوب ما هم نبود. هر چند به نظر من گل سوم پرسپولیس روی اشتباه داور به ثمر رسید اما شکست با این نتیجه قابل توجیه نیست.»

مربی مس با بیان اینکه تمامی بازیکنان عملکرد ضعیفی داشتند، گفت: «نه تنها مدافعان، بلکه کل تیم شادابی لازم را نداشت که سبب شد این نتیجه غیر منتظره را شاهد باشیم. حتی خوشبین ترین پرسپولیسی هم فکر این نتیجه را نمی کرد.»

حجازی در مورد تصمیم مظلومی مبنی بر خارج کشیدن بازیکنان از زمین مسابقه گفت: «نمی خواستیم تیم را خارج بکشیم، تنها به دنبال این بودیم که بازیکنان از نظر روحی و روانی ترمیم شوند چرا که واقعا شرایط خوبی در زمین حاکم نبود. به هر حال من داشتم با داور صحبت می کردم و متوجه حرکات آقای مظلومی نشدم. به هر حال پرویز مظلومی هم تحت فشار بود و آن حرف ها را از روی عصبانیت زد. هر چند به داور توهین نکرد و تنها یک اعتراض بود.»

او در مورد روزهای بحرانی مس کرمان و احتمال سقوط این تیم به دسته پایین تر گفت: «نمی شود اسم این وضعیت را بحران گذاشت. ما از لحاظ فنی مشکل نداریم و مطمئنا با احیای شرایط روحی به روزهای خوب خود برمی گردیم. ۱۲ هفته به پایان لیگ مانده و سببی ندارد که به بقا امیدوار نباشیم. اختلاف امتیازات در قعر جدول اندک است و می توانیم بالا بیاییم.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.