معابر اصلی منطقه ۲۲ ایمن سازی می شوند

۱۱ شهریور – ۰۲:۳۸:۱۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

شهرداری منطقه ۲۲ با هدف تامین ایمنی معابر و محورهای اصلی و شریانی موجود در محدوده شمال غربی تهران برای تردد خودروها و کاهش خطرات ناشی از رانندگی در این مسیرها، اجرای عملیات ایمن سازی در این معابر را کلید زده است.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « در این راستا عملیات ایمن سازی بلوار برادران شهید زینعلی (کاج) بعنوان یکی از معابر اصلی منطقه آغاز و طی آن با فراهم کردن تمهیداتی، این معبر ایمن سازی شد. این معبر ۴۵ متری با ۵/۲ کیلومتر دارای ۸ تقاطع است و یکی از پرترددترین معابر مرکزی منطقه ۲۲ محسوب می شود. احداث دوربرگردان شمال به شمال قبل از تقاطع بنفشه نهم شمالی به منظور سهولت حرکت به سمت بزرگراه شهید خرازی شرق، مناسب سازی گذر عرض عابر پیاده در تقاطع بنفشه هفتم، راه اندازی و بهره برداری از نمایشگر شهری در تقاطع کاج-امیرکبیر و اجرای خط کشی های محوری، بلوک عابر پیاده، نوشتار کلمات و سرعتگیر ارتعاشی زیر پل شهید خرازی از اقداماتی بود که از سوی حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه در این محور صورت گرفت. »
وی در تشریح دیگر اقدامات ترافیکی صورت گرفته در بلوار ۴۵ متری برادران شهید زینعلی (کاج) خاطرنشان کرد: « نصب تابلوهای راهنمای مسیر راستگردها و لوپ این بلوار به بزرگراه شهید خرازی و بالعکس و ۳۵ متری آبشار و تقاطع بنفشه نهم شمالی و جنوبی، نصب گاردریل در خروجی بلوار کاج از ۳۵متری آبشار به منظور ایمن سازی، رفع نقص چراغهای راهنمایی تقاطع های کاج با هوانیروز ، امیرکبیر و بنفشه نهم جنوبی و شمالی و اقاقیا همچنین تبدیل چراغ تقاطع بنفشه نهم شمالی از برنامه پذیر به هوشمند با توجه به افزایش حجم تردد به دلیل بهره برداری از پل شهید خرازی از دیگر اقداماتی بود که به منظور ایمن سازی این محور انجام شد. »

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۰۱۱۴۳۸۱۹۴۶۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.