معاونت بازاریابی و فروش در شرکتهای مخابرات استانی ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بنا بر پیشنهاد مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و تصویب هیات مدیره این شرکت، معاونت بازاریابی و فروش مخابرات با تجمیع ادارات و واحدهایی که در ارتباط با مشتریان فعالند تشکیل و امور مربوط به مشتریان با سرعت و دقت بیشتری انجام خواهد شد.

پیش از این و پس از خصوصی سازی مخابرات، معاونت بازاریابی و فروش و خدمات مشتریان در شرکت ارتباطات سیار ایجاد و راه اندازی شده است.

 

در این راستا مظفر پوررنجبر – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه کشش بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات بالا بوده و مخابرات هنوز نتوانسته این بازار بالقوه را در اختیار بگیرد، اظهار داشت: پس از خصوصی سازی و ورود شرکت مخابرات ایران به بازار سهام، لزوم ایجاد معاونت بازاریابی و فروش در راستای برقراری ارتباط و تعامل بهتر با مشتریان، افزایش درآمد حاصل از خدمات، بررسی و پیش بینی بازار و نیازهای مشتریان برای ارائه سرویس ها و خدمات جدید با توجه به موقعیت جغرافیایی و فرهنگی منطقه و مشتریان بومی، ضروری به نظر می رسد.

 

وی بر بررسی واکنش بازار نسبت به سرویس ها با هدف تدوین برنامه آینده شرکت مخابرات ایران و همچنین رصد نقاط قوت و ضعف رقبای موجود و رقبای آینده و تأثیر آن بر تنوع و حجم ارائه خدمات و سرویسها تاکید کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.