معاون اجرایی پرسپولیس: موضوع خودروها در میان برنامه های اقتصادی پرسپولیس، بسیار ناچیز است

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: ماشین هایی که این روزها مرتب درباره آن صحبت می شود، فقط ۱۵ خودرو است که از طریق اسپانسر در اختیار باشگاه قرار گرفته است تا شش ماه دیگر هزینه آنها برگردانده شود. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در راستای حرکت به سمت خوداتکایی مالی، پروژه های اقتصادی بسیاری را در دست اقدام دارد که موضوع خودروها در مقابل آن قابل بحث نیست.

سعید شیرینی گفت: از برنامه های باشگاه پرسپولیس حرکت در مسیر اقتصادی شدن باشگاه و ایجاد درآمد است. در این راستا بنابر آنچه سردار محمد رویانیان از مسئولان باشگاه خواسته است، طرح های مختلفی در چارچوب نیازهای باشگاه و قوانین کشور در دست اقدام قرار گرفته است.

وی افزود: در میان برنامه های زیادی که در بعد اقتصادی دنبال می کنیم، موضوع خودرو مبحث بسیار کوچکی است. با توجه به اینکه در فصل نقل و انتقالات بودیم باید از اسپانسرهای خود استفاده می کردیم تا بتوانیم فصل نقل و انتقالات را با موفقیت پشت سر بگذاریم. امیدواریم دیگران به جای مقاومت در این مسیر، با تلاش بیشتر به سمت اقتصادی شدن فوتبال و خروج آن از شرایط فعلی گام بر دارند.

شیرینی در پایان گفت: ما حرکت برای ساختن پرسپولیس اقتصادی را آغاز کرده ایم اما هنوز در شروع راه هستیم و تا رسیدن به هدف اصلی فاصله داریم.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.