معاون احمدی نژاد: سفرهای استانی برای ادای دین رئیس جمهور به مردم است

۰۵اردیبهشت،

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: اگر چه سفرهای استانی کاستی‌هایی دارد، اما دولت‌های نهم و دهم با ابتکار رئیس جمهور برای ادای دین به مردم این سفرها را تدارک دیدند.
نسرین سلطانخواه امروز در شورای اداری شهرستان نجف آباد با اشاره به اینکه آغاز سفرهای استانی هیئت دولت مورد انتقاد است، اظهار کرد: با آغاز دوره سفرهای استانی ریاست جمهوری همیشه انتقادهایی وارد می‌شود و بعضی معتقد بودند که از آن جایی که بودجه در مجلس تصویب و مصوبات آن تعیین می‌شود، سفرهای استانی رییس جمهوری به مناطق مختلف کشور ضرورت ندارد.

وی تصریح کرد: شاکله سفرهای استانی عمل به قوانین و اجرای صحیح و عادلانه آن است، سفرهای استانی این حسن را دارد که تمام روستاها و استان‌ها به صورت یکسان دیده شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با اعلام این مطلب که دومین ثمره سفرهای استانی رییس جمهوری تصمیم‌گیری بر اساس ملاحظات عینی مسئولان است که منطقی‌تر انجام می‌شود دانست، گفت: سومین ثمره سفرهای استانی رئیس جمهوری قرار گرفتن مصوبات سفر در معرض دید مردم است که این امر سبب می‌شود تا مسئولان پاسخگو باشند.

وی گفت: اگر چه سفرهای استانی کاستی‌هایی دارد، اما دولت‌های نهم و دهم با ابتکار رییس جمهوری برای ادای دین به مردم این سفرها را تدارک دیدند.

سلطانخواه با اشاره به ظرفیت‌های اصفهان در دوره‌های تاریخی قبل بیان کرد: اصفهان به مدت ۴۰۰ سال در تاریخ ایران پایتخت کشور بوده است، این موضوع سبب شد تا در قبل تمامی اشخاص خلاق، مستعد و باهوش به این استان سفر کنند و تمامی فکرها در این استان متمرکز شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که جوانان ایران در عرصه علم و فناوری سبب رشد این مرز و بوم شده‌اند، گفت: مردم نجف‌آباد پس از جنگ نیز مرد عمل می باشند و اکنون آنها در زمینه علمی و فناوری برای پیشرفت ایران تلاش می‌کنند.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.