معاون اول وزیر سوریه: کنفرانس تهران حدفاصل ملی‌گراها و دشمنان سوریه است

این خبر دڕ تاریخ ۲۹ آبان به نقل از منبع ذکر شده، دڕ پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

 «قدری جمیل» معاون اول وزیر و یکی از رهبران جبهه مردمی تغییر و آزادی سوریه دڕ گفت‌وگو با فارس افزود: کنفرانس مخالفان سوریه دڕ تهران خط فاصلی بین ملی گراها و نقطه مقابل آنهاست.

وی دڕ حاشیه کنفرانس معارضان سوری دڕ تهران تاکید کرد که این کنفرانس نیروهای ملی سوریه که مخالف دخالت های خارجی و خشونت دڕ این کشور می باشند را شامل می گردد و فرقی نمی کند که این احزاب دڕ داخل یا خارج از سوریه باشند.

جمیل این کنفرانس را خط فاصلی بین ملی گراها و مخالفان آنها دانست و تاکید کرد کسانی که ملی‌گرا نیستند، به دنبال دخالت خارجی و خشونت‌ها دڕ سوریه می باشند، اما ما مخالفان داخلی متفاوت از مخالفان خارجی هستیم، چرا که مبانی و زمینه ملی و ارزش هایی داریم که همان استمرار مقاومت است، اما ما خواهان اصلاحات ریشه‌ای اقتصادی و اجتماعی دڕ راستای تقویت موقعیت سوریه هستیم.

وی با اشاره به اینکه طرف مقابل نمی‌خواهد سوریه‌ای وجود داشته باشد تا نقش خود را دڕ منطقه ایفا کند، گفت که توطئه‌ای صهیونیستی – آمریکایی دڕ این راستا است که می‌خواهد خود را از مانع سوریه عبور دهد و این کشور را ویران کند، اما سوریه از این بحران قوی تر از قبل خارج خواهد شد.

این معارض سوری دڕ مورد سقف انتظارها از کنفرانس تهران گفت: ما انتظار داریم کمیته ای جدی برای پیگیری مذاکرات و دڕ راستای گفتگوهای ملی تشکیل و اجرایی شود و نظام سوریه باید به صورت جدی وارد مذاکرات شود، چرا که نظام تاکنون دڕ این زمینه سستی کرده است.

۲۷۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.