معاون رئیس جمهور در امور زنان: حل مشکلات خانواده‌های شهدا در استان‌ها با جدیت اجرایی شود

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: باید قوانینی که درخصوص موضوعات مختلف خانواده شهدا و ایثارگران تدوین شده، به نحو احسن اجرایی شود تا بخشی از مشکلات آنان رفع شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان: حل مشکلات خانواده‌های شهدا در استان‌ها با جدیت اجرایی شود

به گزارش ممتاز نیوز، انسیه خزعلی یکشنبه ۱۹ تیر در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدا در کهف الشهدا بیرجند اظهار کرد: قدردان اخلاص و ایثارگری خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.

وی گفت: از وظایف مهم ما مسوولان این است که به دنبال تحقق خواسته‌های شما بزرگواران باشیم و مشکلات مطرح شده در این جمع از مرکز پیگیری خواهد شد.

وی افزود: مسائل و مشکلات مطرح شده در این جمع با دلایل مستند و منطقی به‌صورت مکتوب نیز منتقل شود تا پیگیری لازم را از مرکز انجام دهیم.

خزعلی با اشاره به صبر و استقامت خانواده شهدا تصریح کرد: همه ما باید قدردان ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و صبر و استقامت خانواده شهدا باشیم.

جمعی از دختران و همسران شهید در این دیدار مسائل و مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف از جمله مسکن، اشتغال، بیمه، معیشت، مسایل حقوقی و درمانی مطرح کردند که معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برای پیگیری آنها قول مساعد داد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در اولین روز سفر دو روزه به خراسان جنوبی همزمان با عید سعید قربان در بیرجند با جانباز ۷۰ درصد و سپس استاندار خراسان جنوبی دیدار کرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.