معاون وزیر راه وشهرسازی ازطرح های نیمه تمام حوزه راه آمل بازدید کرد

۱۳م اسفند ،

به گزارش خبرنگار ایرنا، در بازدید حدود سه ساعته ˈعلیرضا محفوظیˈ از طرح های نیمه کاره حوزه راه آمل، نمایندگان آمل ونور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه وشهرسازی مازندران وفرماندارآمل هم حضور دشتند.

معاون تلفیق بودجه حقوقی و امور مجلس،وزارت راه و شهرسازی، از مراحل پایانی ساخت دو دهنه پل در جاده هراز، جانمایی اجرای طرح زیرگذر میدان هزارسنگر، جاده آمل به فریدونکار ، تقاطع غیرهمسطح آمل به محمودآباد و نیز جاده نیمه کاره چمستان، امامزاده عبداله آمل بازدید کرد.

محفوظی در این بازدید از روند مشکلات توقف طرح های نیمه تمام جاده آمل به فریدونکار و نیز جاده نیمه کاره چمستان، امامزاده عبداله آمل را جویا شد.

جاده آمل – چمستان به امامزاده عبداله و جاده هراز از حدود شش الی هفت سال قبل تاکنون در حال ساخت است ودر این مدت مسیر پنج کیلومتری آن در شهر امامزاده عبداله از پاسگاه آغوزبن نیمه کاره رها شده است.

با این وجود تردد روزانه هزاران وسایط نقلیه باری وحمل شن وماسه از جاده هراز به غرب مازندران، سبب گلایه های بسیار رانندگان این خودروها به سبب اجباری شدن تردد آنها در این جاده شده است.

ممنوعیت ورود خودروهای سنگین به داخل شهر آمل به سبب ترافیک و عبور اجباری آنان به جاده نیمه کاره ومتوقف شدن چند ماهه جاده چمستان، آمل –امامزاده عبداله سبب وارد شدن خسارت هر هفته وماهانه به خودروها شده است.

تاکنون چندین معاون وزیر راه ونیز وزرای راه و اکنون راه وشهرسازی در چندین نوبت از این جاده بازدید اما همچنان نتیجه عملی به همراه نداشته و گویا همچنان در بیراهه می روند.ک/۳

ک/۷۳۲۷/۴۰۲

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.