معاینه فنی خودروهای تازه ۲ ساله شود

۱۹اردیبهشت،

روزگارنو: به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شد که در معافیت پنج‌ساله خودروهای تازه از معاینه فنی تجدید نظر شود و این میزان به ۲ سال کاهش یابد.

به گزارش تسنیم ، مهدی چمران در جریان شصت‌وهفتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌هاگفت :در این جلسه همچنین، علاوه بر تصویب دستورالعمل نحوه اداره جلسات، رای گیری و بررسی پیشنهادهای واصل شده به شورای عالی استان‌ها، اصلاح بند ۳۲ ماده ۷۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران نیز به تصویب رسید.

با این اصلاحیه واحدهای شهرستانی کلیه سازمان‌ها و موسسات دولتی و عمومی غیردولتی که در زمینه ارایه خدمات شهری وظایفی را برعهده دارند، موظف می‌شوند که برنامه سالانه خود در خصوص خدمات شهری را که در چارچوب اعتبارات و بودجه سالانه تنظیم شده، به شورا ارایه کنند. ضمن اینکه اجرای طرح و هزینه‌های اعتبارات مذکور و تعیین اولویت آنها باید با هماهنگی شورای اسلامی شهر مربوطه و در چارچوب مصوبه شورای عالی استان‌ها باشد.

وی ضمن گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت آیت‌الله مطهری، به آخرین دیدار مقام معظم رهبری با دست‌اندرکاران انتخابات شوراها و ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: در مجموع شهرها و روستاها ۱۲۴ هزار نفر باید به شوراها راه‌ یابند.

چمران با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی اشاره بسیاری به اهمیت شوراها داشته‌اند، خاطرنشان کرد: همه ما و ملت باید حماسه سیاسی بزرگی که در جریان انتخابات رقم می‌خورد، ایفای نقش کنیم این در حالیست که برای اولین بار در تاریخ کشور، دو انتخابات شوراها و ریاست‌جمهوری همزمان برگزار می‌شود.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.