معرفی فیلم افتتاحیه جشنواره سن سباستین

جام جم آنلاین: فیلم سینمایی «قضاوت کردن» به نویسندگی و کارگردانی نیکولاس جارکی در مراسم افتتاحیه شصتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم سن سباستین نمایش داده می‌شود.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از سینما پرس، مسوولان برگزارکننده شصت و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین روز گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که فیلم سینمایی «قضاوت کردن» (Arbitrage) به کارگردانی نیکولاس جارکی در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) تابستان سال جاری در مراسم افتتاحیه این جشنواره اسپانیایی به نمایش در می‌آید.

«ریچارد گیر» و «سوزان ساراندون» که پیش از این هر کدام از آن ها موفق به دریافت جایزه «دونوستیا» یک عمر دستاورد هنری جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین شده اند، در «قضاوت کردن» ایفای نقش کرده اند.

همچنین این بازیگران در مراسم فرش قرمز این فیلم سینمایی در جشنواره سن سباستین نیز شرکت می کنند.

نیکولاس جارکی علاوه بر فعالیت به عنوان کارگردان، فیلمنامه «قضاوت کردن» را نیز نوشته است و این فیلم سینمایی موفقیت‌های یک تاجر آمریکایی در شب تولد ۶۰ سالگی‌اش را به تصویر می‌ کشد.

تیم راث، بریت مارلینگ و جنیفر باتلر دیگر بازیگرانی هستند که به همراه ریچارد گیر و سوزان ساراندون در «قضاوت کردن» ایفای نقش کرده اند.

شرکت های فیلمسازی «تریپیکچرز» و «پارلای فیلمز» نیز این فیلم سینمایی را به ترتیب در سینماهای اسپانیا و سایر کشورهای جهان اکران می کنند.

شصتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین بین روزهای ۲۱ تا ۲۹ سپتامبر (۳۱ شهریور تا هشتم مهر) سال جاری و در منطقه باسک که در شمال اسپانیا قرار دارد، برگزار می شود.

فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی در سال گذشته موفق شد جایزه بهترین فیلم بخش جنبی «تی وی ای اتره میرادا» (TVE Otra Mirada Award) پنجاه و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین را به خود اختصاص دهد.

همچنین فیلم سینمایی «دو پله» (The Double Steps) به کارگردانی ایساکی لاکوستا نیز جایزه صدف طلایی بهترین فیلم پنجاه و نهمین دوره این جشنواره اسپانیایی را از آن خود کرد.

فیلیپوس تسیتوس یونانی نیز برای ساخت فیلم سینمایی «دنیای ناجوانمردانه» (Unfair World) موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردانی جشنواره سن سباستین شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.