معرفی تازهترین کیت بدنه کمپانی M

۳۰م آذر ،

 

 

مجله ماشین – کمپانی m power، از طراحی کیت بدنه منحصر به فردی، برای بعضی از مدل های سری ۳ و ۵ ب ام و خبر داد، و همزمان بعضی از شاخصه های آنها را معرفی کرد. تقویت شاسی، بهبود قابلیت های آیرودینامیک، و تزئین فضای داخلی به شکلی که هوش از سر مالک خودرو بپرد!، از جمله نکات مشترک این کیت های بدنه به شمار می روند.
به گزارش وب پایگاه اینترنتی مجله ماشین، مسئولین کمپانی تاکنون اطلاعاتی راجع به تاثیر این کیت های بدنه، بر روی پیشرانه اتومبیل ها، منتشر نکرده اند.
شاخصه های کیت های بدنه مربوط به مدل های سری ۳ ب ام و: براگیر جلو، رکابهای جانبی اسپرت، براگیر و دیفیوزر عقب، خطوط مسابقه ای، پدالهای استیل، زیرپائی های ام، تازهترین نسل فرمان الکتریکی انحصاری ام، در نظر گرفتن پوشش چرم آلکانتارا برای غربیلک فرمان، و اهرم ترمز دستی، و قابلیت نمایش اطلاعاتی از قبیل: میانگین مصرف سوخت، سرعت، دما، میزان فشار جانبی وارده بر خودرو، تایمر، ثبت شتاب صفر تا صد و صد تا صفر و …

 

شاخصه های کیت بدنه مربوط به مدل های سری ۵ ب ام و شامل مدل های ۵۲۸، ۵۳۵، و ۵۵۰ انژکتوری: تمامی مشخصات کیت بدنه مربوط به سری ۳، به همراه استفاده از فیبر کربن در ساخت بالچه های جلو، و فضای داخلی.
گفتنی است استفاده از تایرهای پیرلی p-zero، دیسکهای ترمز بزرگتر با کالیبرهای برمبو، سیستم اگزوز انحصاری m، و رینگ های اسپرت بسیار زیبا، از دیگر مشخصات مشترک این کیت های بدنه به شمار می روند.

پایان خبر/
تاریخ ارسال :۲۹ آذرماه
ساعت ارسال :۱۲:۰۵
تهیه خبر: حمیدرضا انصاری

 


مجله ماشین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.