معرفی سریال های نوروزی سیما

تلویزیون طبق روال سال‌های قبل مجموعه‌هایی را برای پخش در ایام نوروز تدارک دیده است که هنور مشخص نیست در ‌‌نهایت کدامیک از آن‌ها روی آنتن خواهد رفت.

 به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، تلویزیون طبق روال سال‌های قبل مجموعه‌هایی را برای پخش در ایام نوروز تدارک دیده است که هنور مشخص نیست در ‌‌نهایت  رسانه ملی امسال هم سریال‌هایی را برای پخش در ایام نوروز تدارک دیده است که به جز سریال “آب پریا” ساخته مرضیه برومند و “اتاقی روی تپه” به کارگردانی داریوش یاری که برای پخش از شبکه دو سیما در نظر گرفته شده‌اند، سایر سریال‌ها مراحل تصویر برداری را می‌گذرانند.

سریال هایی که در مرحله تصویربرداری قرار دارند به شرح زیر می باشند:

“پایتخت۲” به کارگردانی سیروس مقدم/ شبکه یک سیما

این سریال سری دوم این مجموعه تلویزیونی است که دوسال قبل سری ۱ آن از شبکه یک سیما پخش شد و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت. در سری تازه خانواده نقی تصمیم دارند گلدسته‌ای را از شمال کشور به یک مکان زیارتی در جنوب کشور برسانند.

محسن طنابنده، احمد مهرانفر، و علیرضا خمسه دراین مجموعه بازی کردند.

“آب پریا” به کارگردانی مرضیه برومند/شبکه دوم سیما

“آب پریا” داستان آب پری نگه دارنده آب هاست که به دست «اپوش» دیو خشکسالی و قطحی زمین را تهدید می کند. خواهران آب پری به نام های «برف پری»، «ابر پری» و «سبزه پری» برای نجات او به وصیت نامه مادربزرگ متوسل می شوند.

“پژمان” به کارگردانی سروش صحت/ شبکه سوم سیما

پژمان جمشیدی از فوتبالیست‌های سابق تیم ملی کشور نقش خودش یعنی ستاره سابق پرسپولیس را بازی می‌کند.او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند.

سام درخشانی، شقایق دهقان، بهاره رهنما، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه‌خواه و پژمان جمشیدییامک صفری، مریم سعادت ، سحر دولت شاهی بازیگران تازه ترین سریال مرضیه برومند می باشند.

“هفت سین” به کارگردانی یدالله صمدی/ شبکه تهران

یک واحد ۱۰۰ متری اجاره‌ای، دو خانواده مدعی مالکیت آن، ناگزیر از تحمل یکدیگر در ایام نوروز و البته کلی اسباب و اثاثیه زندگی که شب عیدی مانده روی دست شان.

سیروس گرجستانی ،فردوس کاویانی ،ستاره اسکندری، جواد عزتی، مهران رجبی، محسن افشانی، سمیرا حسن پور، کیانوش گرامی.

پایان پیام//


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.