معرفی سریع ترین دیزلی اسپرت جهان

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 معرفی سریع ترین دیزلی اسپرت جهان

معرفی سریع ترین دیزلی اسپرت جهان

پرشین خودرو: ترایدنت با استفاده از فناوری torque multiplication که در واقع یک مبدل گشتاور نصب شده بین موتور و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته است قادر است شتاب صفر تا صد در کمتر از ۴٫۰ ثانیه و حداکثر سرعت بالای ۳۰۵ کیلومتر در ساعت داشته باشد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از خودروسازی، بسیاری از کاربران انتظار ندارند که ممکن است یک خودرو اسپرت هیولا دارای پیشرانه دیزلی باشد پس بهتر است با ما همراه باشید تا به شما برترین خودرو اسپرت دیزلی را معرفی کنیم.
خودروساز بریتانیایی Trident یکی از سازندگان خودروهای خاص است که در Norfolk انگلستان قرار گرفته است و از سال ۲۰۰۵ در صنعت کسب و کار خودرو نیز فعال است که امروز این شرکت اعلام کرد که دو مدل جدید را به خط تولید خودروهای اسپرت خود افزوده است که Magna و Venturer نام دارند.
همانند مدل اریجینال Iceni convertible دارای موتور ۶٫۶ لیتری V8 دورامکس توربودیزلی جنرال موتورز است که البته دارای فناوری بیو دیزلی مصرف سوخت اقتصادی نیز است.
مدل پایه دارای قدرت پیشرانه ۴۳۰ اسب بخار و گشتاور ۹۵۰ پوند بر فوت است که به اندازه کافی برای در هم نویدن کوه‌های راکی نیز کافی است و با طف رانندگی ۳۲۰۰ کیلومتری در یک بار سوخت گیری عملکرد بسیار عالی با مخزن سوخت فوق العاده خود دارد.
در ضمن دو مدل سفارشی نیز با نام‌های Magna Fastback و Venturer Estate به عنوان گزینه‌های لوکس با صندلی‌های چرمی‌آلکانترا و سیستم گرمکن صندلی و اینه به همراه تجهیزات استاندارد همچون سیستم تهویه مطبوع ، سیستم صوتی MP3 به همراه بلوتوث و ترمزهای دیسکی استیل جلو و عقب به همراه فرمان تلسکوپی نیز به صورت پیش فروش عرضه خواهد شد.
به هر حال مدل مگنا یکی از بهترین خودروها در ضمینه بهره وری سوخت است و هر دو مدل شروع قیمتی از ۱۷۷ هزار دلاری با توجه به امکانات سفارشی ساز خواهند داشت.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.