معرفی سریع ترین موتورسیکلت الکتریکی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

پرشین خودرو: وقتی ما صحبت از یک موتور سیکلت الکتریکی با بازدهی بالا می کنیم ممکن است هر نام دیگری به ذهن شما بیاید به غیز از سازنده بلژیکی موتور سیکلت یعنی Sarolea که حافظه تاریخی ما در حدود پنجاه سالی است که اخباری از این شرکت به یاد ندارد.

به گزارش ممتازنیوز، وقتی ما صحبت از یک موتور سیکلت الکتریکی با بازدهی بالا می‌کنیم ممکن است هر نام دیگری به ذهن شما بیاید به غیز از سازنده بلژیکی موتور سیکلت یعنی Sarolea که حافظه تاریخی ما در حدود پنجاه سالی است که اخباری از این شرکت به یاد ندارد.

sarolea-sp7-full-1-970×646-c
با وجود سابقه این شرکت در ساخت موتورهایی با سیستم احتراق داخلی،محصول جدید این شرکت با نام SP7 تمام الکتریکی است که قرار است در رویداد TT Zero سال جاری میلادی رونمایی رسمی‌شود.
این موتورسیکلت که بیشتر شبیه یک مدل مسابقه ای دهه ۶ است برای صرفه جویی در وزن و برای رسیدن به وزن ۴۴۰ پوندی تا حد زیادی از فیبر کربن ساخته شده که البته برای نخستین بار است که در صنعت موتورسیکلت‌ها استفاده افراطی از فیبر کربن به چشم می‌خورد.

sarolea-sp7-4-1-970×646-c
هنوز ظرفیت باتری این مدل مشخص نشده است ولی می‌دانیم که SP7 دارای قدرت پیشرانه ۱۷۰ اسب بخاری و نیروی گشتاور ۲۹۵ پوند بر فوت است.
کل موتورسیکلت از قطعات سخت CNC و منحنی‌های فیبر کربن تشکیل شده است و از یک مخزن الومنیومی‌نیز برای مخزن بنزین بهره گرفته شده است.
این موتورسیکلت دارای شتاب صفر تا صد در ۲٫۸ ثانیه و سرعت بالای ۲۴۰ کیلومتر در ساعت است.

sarolea-013-1-970×646-c
شایان ذکر است که MotoCzysz اولین موتورسیکلت تمام الکتریکی با بازدهی بالا بود که توانست سرعت بالای ۱۰۰ مایل در ساعت را در سال ۲۰۲۴ ثبت کند و حالا سازندگان موتورسیکلت‌های الکتریکی هدف جدیدی به نام ثبت رکورد بهتری دارند.

sarolea-001-1-970×646-c
به هر حال Sarolea SP7 با فناوری جدید و استفاده از فیبر کربن آغازگر راه جدیدی برای ساندگان موتورسیکلت‌هایی با بازدهی بالا و الکتریکی است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.