معرفی نسخه‌ RE:FLEX وِلوستر توسط هیوندای

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

خودرویی که هفته‌ی قبل همه جا در مورد آن صحبت می‌کردند و هیوندای اعلام کرده بود که این مدل در نمایشگاه خودروی شیکاگو معرفی و به خانواده‌ ولوستر خواهد پیوست، نسخه‌ی تولید محدود ولوستر RE:FLEX بود که از بهار امسال فروش آن در ایالات متحده‌ی آمریکا آغاز خواهد شد.

Hyundai Veloster RE:FLEX

Hyundai Veloster RE:FLEX

چیزی که این خودرو به خانواده‌ی خودروهای ولوستر اضافه می‌کند یک پکیج تزئینی تازه منحصر به فرد به رنگ سفید مرواریدی می‌باشد که در همین خودروی معرفی شده در نمایشگاه می‌توانید آن را ملاحظه نمایید، هر چند، اگر دوست داشته باشید، می‌توانید آن را در رنگ‌های سفید Century، نارنجی، مشکی یا قرمز نیز سفارش دهید. امکان انتخاب تزئینات داخلی چرم کامل به رنگ سیاه یا قرمز نیز وجود دارد.

Hyundai Veloster RE:FLEX

Hyundai Veloster RE:FLEX

علاوه بر تزئینات و امکانات موجود در مدل استاندارد ولوستر، در این خودرو تزئینات چراغ‌های LED جلو و چراغ‌های عقب، پوشش‌های نورانی در آستانه‌ی درب‌ها، رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی، تزئینات کرومی کاپوت، دستگیره‌های کرومی درب‌ها و نشان‌های RE:FLEX در بدنه‌ی خودرو و روی کف پوش داخل کابین نیز وجود دارند.

این خودرو نیروی مورد نیاز خود را از موتور استاندارد چهار سیلندر ۱٫۶ لیتری Gamma با ۱۳۸ اسب بخار نیرو به‌دست می‌آورد که به یک گیربکس شش دنده‌ی دو کلاچه ی EcoShift هیوندای متصل شده است.

قیمت ولوستر RE:FLEX تازه که فقط سه هزار دستگاه از آن تولید خواهد شد هنوز اعلام نشده است.

۲۱

بهمن


Hyundai Veloster RE:FLEX


آرش نهندیان فرد، مترجم خبرها دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در پایگاه اینترنتی پدال


هیوندای تولید محدود نمایشگاه شیکاگو


فیسبوک


۱ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.