معرفی کولیوس به اصناف

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 معرفی کولیوس به اصناف

معرفی کولیوس به اصناف

ممتازنیوز: خودرو کولیوس پارس خودرو برای جمعی از نمایندگان مشاغل صنعتی و معدنی، نفت، انجمن طلا و جواهر، فروشگاه های اتکا، سازمان انرژی اتمی، شرکت های لیزینگ خودرو و شرکت های هواپیمایی کشور معرفی شد.

به گزارش ممتازنیوز، علیرضا مصدقی قائم مقام ارشد مدیرعامل پارس خودرو، با اشاره به اهمیت تجربه و دانش در پارس خودرو به عنوان اولین و باکیفیت ترین خودروساز کشور گفت: شرکت پارس خودرو در ابتدا خودروهایی مثل تیانا، مورانو و اکنون نیز خودروی کولیوس را به بازار کشور عرضه کرده است.
وی تاکید کرد: خودرو کولیوس شرکت پارس خودرو از ویژگی متمایز خدمات پس از فروش توسط نمایندگی های منتخب گروه خودروسازی سایپا برخوردار است که مسئولیت تامین قطعات و همراهی مشتریان پس از خرید محصول را برعهده دارد.
بنابراین گزارش، خودرو کولیوس از تکنولوژی سیستم انتقال قدرت CVT بهره مند بوده و نشان ارزشمند ۵ ستاره ایمنی را از موسسه EuroN cap کسب کرده است.
همچنین این خودرو هوشمند در زمره خودروهای پرقدرت و پر توان لوکس شهری با قابلیت حضور در جاده های ناهموار و کوهستانی است که تکنولوژی بسیار پیشرفته و متمایز سیستم انتقال قدرت ۳ حالته (-i system 4×4 All Mod) با کارایی ۳ خودروی شهری ، کاری (Executive) و ۴×۴ حرفه ای-ورزشی (Off road) در آن بکار رفته است.
به گزارش موج، این سیستم انتقال نیرو بصورت استاندارد دارای حالت قفل چرخ (Lock) است که حالت قفل دیفرانسیل مکانیکی موجود در خودروهای ۴×۴ حرفه ای و نظامی را شبیه سازی می کند که براساس آن گشتاور بصورت خودکار از چرخی که اصطکاک با زمین ندارد، قطع شده و به سایر چرخها منتقل می شود. – See more at: http://www.mojnews.com/fa/Miscellaneous/ViewContents.aspx?Contract=cms_Contents_I_News&r=1280877#sthash.xHw7zrbY.dpuf


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.