معرفی گران‌ قیمت ترین بازیگر زن چین + عکس ها

انتخاب گونگ‌لی برای ایفای نقش اصلی «آخرین شهبانو» در حالی صورت می‌گیرد که قرار است کلید فیملبرداری آن در ماه‌های آخر سال ۲۰۲۴ زده شود.

عکس

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مجله مهر: گونگ لی مطرح‌ترین و گران‌ترین بازیگر سینمای چین نقش اصلی درام اجتماعی «آخرین شهبانو» را بازی می‌کند.

تهیه کنندگان سینمایی از دو کشور آمریکا و چین از ماه جولای، بحث درباره تولید این محصول مشترک سینمایی را آغاز کردند.

این درام تاریخی به زبان انگلیسی ساخته خواهد شد و هر دو طرف تهیه کننده، قرار است رقم یکسانی را برای تولید فیلم پرداخت کنند.

معرفی گران‌ قیمت ترین بازیگر زن چین

انتخاب گونگ‌لی برای ایفای نقش اصلی «آخرین شهبانو» در حالی صورت می‌گیرد که قرار است کلید فیملبرداری آن در ماه‌های آخر سال ۲۰۲۴ زده شود.

گونگ لی – گران‌ترین بازیگر زن چین در «آخرین شهبانو»

خط اصلی قصه این درام حماسی و تاریخی درباره دواگر سیکسی زن امپراطوری است که کنترل خاندان سلطنتی کوینگ را در دست گرفت. او از سال ۱۸۶۱ تا ۱۹۰۸ حاکم کشور چین بود و از دوران حاکمیت وی به عنوان یک دوران خونین اسم برده می‌شود. نقش این زن مستبد و ملکه را در جلوی دوربین «آخرین شهبانو»، گونگ لی بازی خواهد کرد.

این بازیگر در دهه هشتاد میلادی با بازی در فیلم‌های مطرحی مثل «فانوس سرخ» به صورت چهره‌ای سرشناس و معروف درآمد. طی ده سال اخیر، وی مشهورترین و گران‌ترین بازیگر صنعت سینمای چین بوده است و در چند فیلم انگلیسی زبان هم بازی کرده است.

تهیه کنندگان انگلیسی زبان فیلم «آخرین شهبانو» می‌گویند وی بهترین گزینه برای ایفای نقش این شاهزاده خانم چینی است و از آن جا که تماشاگران بین‌المللی هم او را به خوبی می‌شناسند، فیلم آنان می‌تواند در سطح وسیع‌تری مطرح شود.

تمام صحنه‌های «آخرین شهبانو» در لوکیشن‌های مختلف چین (و از جمله شهر ممنوع) فیلم‌برداری خواهد شد. تهیه کنندگان فیلم در فکر آن هستند که یکی از فیلم‌سازان سرشناس سینمای چین را برای کارگردانی این درام تاریخی انتخاب کنند.

در همین رابطه، رسانه‌های گروهی چین به نام دو فیلم‌ساز مشهور سینمای این کشور ژانگ ییمو و فنگ ژیائو گنگ اشاره می‌کنند.

اما تهیه کنندگان «آخرین شهبانو» اعلام کرده‌اند تا دو ماه دیگر، نام کارگردان انتخابی آن‌ها به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

عکس

طبقه بندی: دختر, مطالب خواندنی   |   تعداد بازدید: ۱۶۷ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۳۰ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , jazab, آخرین شهبانو, بازیگر زن, بازیگر زن چینی, دختر, دختر خوش اندام, دختران خوش اندام, زیباترین دختر چینی, گران‌ قیمت ترین بازیگر زن چین, گونگ لی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.