معمای توپ‌هایی که می‌ترکند؛ توپ‌های آل اشپورت آلمان چینی می باشند!

۸ م دیماه ،

معمای توپ‌هایی که می‌ترکند؛ توپ‌های آل اشپورت آلمان چینی می باشند!

اخبار فوتبال ایران : فوتبال آنلاین : داستان توپ های لیگ برتر که می ترکند،تبدیل به معمای بزرگ فوتبال ایران شده است.

به گزارش فوتبال آنلاین داستان توپ های لیگ برتر که می ترکند،تبدیل به معمای بزرگ فوتبال ایران شده است.این توپ ها متعلق به شرکت آل اشپورت آلمان می باشند و سازمان لیگ با این شرکت به عنوان اسپانسر قرارداد بسته است.این توپ ها به تنهایی بیشتر از همه ستاره های لیگ جنجال درست کرده اند.حتی پس از آن که نوع جدیدی از آن ها رونمایی شد و به نظر می رسید این معضل بر طرف شده است.اما در دقیقه ۵۷ دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان عمر کوتاه یکی دیگر از این توپ ها به پایان رسید.در همین رابطه مدیر عامل ایرانی شرکت آل اشپورت،وحید جعفری،پاسخگوی خبرنگار فوتبال آنلاین بوده است.

مدیرعامل شرکت آل اشپورت گفت: قبلا هم گفته بودم شرایط نگهداری توپ‌ها در باشگاه های ایران استاندارد نیست و تاکید می‌کنم مسئولان تدارکات تیم‌ها در نگهداری و استفاده از این توپ‌ها دقت کنند تا با مشکلات کمتری مواجه شوند.

وحید جعفری دربارهٔ شرایط نگهداری توپ‌ها افزود: همیشه تیم‌های لیگ برتری به توپ‌های ما اعتراض می‌کنند در حالی که مشکل  نحوه استفاده از توپ ها می باشد.به عنوان مثال بیشتر تیم ها هنگام مسافرت باد توپ‌ها را خالی می‌کنند در صورتی که روی توپ‌ها نوشته شده که اگر باد آنها به زیر ۳۰ درصد حجم توپ برسد دیگر قابل استفاده نیستند.

وی در پاسخ به شایعاتی مبنی بر تولید توپ‌های این شرکت در داخل کشور تصریح کرد: تمامی توپ‌های تازه آل اشپورت چینی می باشند.چون تکنولوژی این کار در چین است.توپ‌های دست دوز درجه یک متعلق به کشور  پاکستان است و توپ‌های چرمی-پرسی تازه از چین وارد می شوند.برندهای معروفی مثل نایک و آدیداس هم توپ‌هایشان را در چین می‌سازند.

جعفری در خصوص آخرین وضعیت قرارداد شرکت آل اشپورت با سازمان لیگ گفت: طبق قرارداد با سازمان لیگ تا پایان فصل از همین توپ‌ها استفاده می‌کنیم اما در صورتی که همچنان امکانات و نحوه استفاده از توپ‌ها مناسب نباشد در فصل آینده از همان توپ‌های قدیمی دست دوز استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: توپ‌های دست دوز قدیمی استقامت بیشتری دارند اما توپ‌های پرسی-چرمی که اکنون در حال استفاده می باشند برای حداکثر دو تا سه هزار شوت طراحی شده‌اند و این یعنی از این توپ‌ها در حداکثر دو یا سه بازی می‌توان استفاده کرد آن هم در صورتی که استفاده از آن را بدانیم.

مدیرعامل شرکت آل اشپورت در پایان اظهار داشت: من به عنوان مدیرعامل این شرکت تنها به خاطر عشق و علاقه ملی اسپانسر فوتبال ایران شده‌ام.هیچ کدام از این جوسازی را علیه این شرکت نمی‌پذیرم.توپ‌های ما مورد تایید فیفا است و بالاتر از برندهای معروف دنیا قرار دارد.در لیگ فرانسه هم استفاده می‌شوند و همه راضی‌ می باشند.

خواستیم در همین رابطه با مسئولان سازمان لیگ تماس بگیریم و از چون و چرای این بحث با خبر شویم که با پدیده جدیدی مواجه شدیم.مهمانان جدید سازمان لیگ با رسانه مکتوب مصاحبه نمی کنند!

برای رفع هر گونه سو تفاهم اعلام می داریم که نیت ایشان دیده شدن در تلویزیون نیست.هرگز! بلکه رسانه مکتوب و مخاطب آن را لایق نمی دانند.در این مورد باید از آقای عزیز محمدی یاد کرد که در اوج بحران و با وجود انتقادات فراوان همیشه پاسخگوی همه رسانه ها بودند.البته باید گفت که این قرارداد در زمان ایشان منعقد شده است.

 بر گرفته از رمان مظلومیت قلم در برابر دوربین.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.