معنوی نژاد: نخستین بازی ملی بازیکنان بود و تجربه نداشتند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

سرگروه تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: بازی با سریلانکا نخستین تجربه ملی بازیکنان تیم نوجوانان بود و به همین دلیل اشتباهات زیادی داشتیم.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز،“محمدجواد معنوی نژاد” در نشست خبری بعد از بازی با سریلانکا، افزود: در بازی های آینده سعی می کنیم با حرف شنوی از مربیان بازی بهتری ارائه کنیم تا علاقمندان به ورزش والیبال از عملکرد ما بیشتر رضایت داشته باشند.
وی به جو سالن بازی های رسمی اشاره کرد و گفت: واقعا برای نخستین بار بازی کردن در این جو سخت است، اما کم کم بازیکنان بهتر خواهند شد.
سرگروه تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در پاسخ به سئوال خبرنگاری در باره وضعیت اسکان و تغدیه تیم ملی ایران گفت: به بازیکنان پیشنهاد اسکان درهتل را دادند اما دیدیم که هر روز چندین ساعت از وقت ما صرف رفت و آمد به هتل و محل برگزاری بازی ها می شود. از نظر استراحت مشکل خاصی نداریم زیرا بازی ها ساعت ۱۰ آغاز می شود که دیگر بچه ها بیدارند. از نظر تغذیه و خوابگاه نیز شرایط عالی است.
معنوی نژاد در باره تمایلش برای بازی در مرحله دوم با استرالیا یا چین تایپه، گفت: از نظر کلی فرقی نمی کند که با کدام یک از این تیم ها بازی کنیم. اما از نظر فنی تیم استرالیا قدرتی بازی می کند و از سطح فنی پایین تری نسبت به چین تایپه برخودار است بنابر این علاقمند هستم که با استرالیا بازی کنیم . به شرطی که استرالیا موفق به شکست چین تایپه در مرحله مقدماتی بشود.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران عصر امروز پنج شنبه در نخستین بازی خود در نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا سه بر صفر سریلانکا را شکست داد و به عنوان صدرنشین گروه اول راهی دور دوم شد./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.