مغزتان را با استفاده از اپ موبایل بکار بیاندازید

۱۴فروردین۱۳،

استفاده از موبایل بسیار جدی شده است. دیگر حتی برای ضرب و تقسیم ساده نیز از موبایل استفاده می‌شود. حتی افردای را می‌بینیم که شماره منزل خود را نیز به خاطر نسپرده‌اند و همیشه وابسته به اطلاعات موجود بر روی گوشی همراه خود می باشند. این رفتار خطراتی را نیز در بر دارد. مغر انسان اگر استفاده نشود هر روز ضعیف‌تر می‌شود. به عبارت دیگر مغز انسان نیز همانند عضله است. اگر از عضله استفاده کنید و آن‌را ورزش دهید قوی می‌شود و در غیر اینصورت به مرور زمان ضعیف شده و مضمهل خواهد شد. 

همین نکته سبب شده است تا بعضی از شرکتها بازیهایی را برای تقویت مغز و در حقیقت برای بکارگرفتن مغز بسازند. این بازی‌ها طوری طراحی شده‌اند که استفاده از آنها فعالیت مغز را افزایش می‌دهد و سبب تقویت آن می‌شود. 

۱. Fit Brains Trainer [لینک آی‌تیونز]

این اپ توسط بیش از ۱/۵ میلیون نفر دانلود شده است و در ۵۰ کشور به عنوان اپ آموزشی مورد استقبال قرار گرفته است. این اپ شامل تعداد بسیار بسیاری بازی است که برای تقویت مغز توسط عده‌ای از دانشمندان علم عصب‌شناسی طراحی شده است. 

 

۲. Lumosity Brain Trainer [لینک آی‌تیونز]

این اپ نیز توسط ۲۰ میلیون نفر نصب شده است. این اپ نیز با کمک دانشمندان عصب شناسی بیش از ۲۰ دانشگاه معتبر طراحی شده است. 

 

۳. Brain Trainer Special [لینک گوگل پلی]

این اپ رایگان مخصوص گوشی‌های آندروئیدی است. با استفاده از این اپ هم می‌توانید مغز خود را تمرین دهید تا کمی ورزیده‌تر شود. 

 

[منبع]

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آی کلاب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.