مفتی عربستان شیعیان را آشوبگر خواند

پنجشنبه ۵ مرداد – ۰۱:۰۷:۲۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

مفتی عربستان شیعیان معترض درمنطقه شرق این کشور را “آشوبگر” خواند و گفت که آنها باید خداوند را به خاطر عدالت نظام سعودی شکر کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه العالم ، روزنامه سعودی الوطن نوشت: شیخ عبدالعزیز آل شیخ گفت که اقدامات ساکنان این  منطقه خطرناک است.
مفتی عربستان  اظهارداشت: مردم ساکن القطیف باید شکرگذار خداوند به خاطر نعمت‌هایی باشند که به آنها عطا کرده است.
وی افزود: اقدامات برخی آشوبگران در العوامیه در شرق عربستان که شمار زیادی از مسلمان شیعه در آن سکونت دارند، خطرناک است؛ زیرا باعث از بین بردن وحدت مردم و  فتنه انگیزی بین آنها می شود.
عبدالعزیز آل شیخ گفت: مردم و عقلای منطقه القطیف در شرق عربستان بعد از آشوبهای اخیر برخی از خرابکاران نباید در دام دشمنان کشور بیفتند که می خواهند فتنه انگیزی کرده و بذر کینه را در بین مردم بکارند.
وی افزود: هر انسان عاقلی در عربستان کمک ها و جایگاه و تمایل فراوان نظام حاکم در کشور را برای ایجاد وحدت کلمه و صفوف و برپایی عدالت و رفع ظلم می داند.
مفتی سعودی با طرح این ادعا که عدالت اصل اساسی عربستان است و این کشور به کسی ظلم نمی کند ، اظهارداشت : دعوت به میانه روی، همکاری، تلاش و برچیدن همه علل و عوامل تفرقه و گسست از ویژگی های نظام سعودی است  و دولت وظیفه خودش را انجام می دهد و مردم القطیف باید به خاطر نعمت و خیر و برکت و ثبات موجود شکرگذار خداوند باشند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۶۱۳۰۷۲۵۷۳۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.