مقابله با ترافیک در کلانشهر کرج ادامه دارد/ iبهره برداری از پل جانبازان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

تقاطع غیرهمسطح واقع در محل تلاقی بلوارهای استقلال و شورا در کرج که iبه عنوان پل «جانبازان» نامگذاری شده iبه iبهره برداری رسید.

 
 
به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ، این پل iبه طول ۹۴۸ متر که برخی دست اندرکاران از آن iبه عنوان بزرگترین پروژه شهری کرج یاد می نمایند، برروی ۱۴ ستون و ۱۲۴ شمع ساخته شده و دارای سه خط رفت و سه خط برگشت برای عبور و مرور خودروهاست.
 
 
تقاطع غیرهمسطح جانبازان در محل ورودی و خروجی جاده چالوس واقع شده است، بنابراین iبهره برداری از آن ضمن تسهیل در عبور و مرور خودروها، بخش عمده ای از ترافیک شمال iبه جنوب و جنوب iبه شمال کرج را کاهش خواهد داد.
 
 
براساس اعلام شهرداری کرج، علاوه بر پل جانبازان، طرح تعریض و iبهسازی ورودی محمد شهر که iبه نام « بلوار امام خمینی (ره)» نامگذاری شده و تقاطع «شهدای کامیون داران» در جاده محمد شهر نیز بطور همزمان iبه iبهره برداری می رسد که برای اجرای این پروژه ها ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است.
 
 
لازم iبه ذکر است که تقاطع های غیرهمسطح علاوه بر اینکه بار ترافیکی را کاهش می دهد، iبه عبور و مرور خودروها سرعت می بخشد، مصرف سوخت را کاهش می دهد، از اتلاف وقت مردم جلوگیری می کند و از آمار تصادفهای رانندگی می کاهد. /ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.