مقامات عربستان سعودی تدابیر ویژه‌ای برای جلوگیری از انتقال ویروس ایبولا در ایام حج اندیشیده‌اند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

امیرعبداللهیان گفت: زوار ایرانی امسال حج خوبی را خواهند داشت و همه ترتیبات آن فراهم شده و مقامات عربستان سعودی تدابیر ویژه‌ای را برای جلوگیری از انتقال ویروس ایبولا در ایام حج اندیشیده‌اند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، حسین امیرعبدالهیان معاون وزیر خارجه روز چهارشنبه با حضور در بعثه حجاج ایرانی در مکه مکرمه با رضایی، نماینده اعزامی سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی دیدار کرد و در جریان آخرین اقدامات و هماهنگی‌های به عمل آمده قرار گرفت.
 
امیر عبداللهیان در مکه مکرمه تاکید کرد: حسب مذاکرات مهم و سازنده به عمل آمده با امیر سعود‌الفیصل و دستورات ایشان اطمینان داریم امسال حجی با شکوه و در شان جهان اسلام را شاهد خواهیم بود.
 
وی افزود: با ارشادات و توصیه‌های جناب آقای قاضی عسکر نماینده مقام معظم رهبری در امور حج و تلاش‌های جناب اوحدی، رییس سازمان حج و زیارت ترتیبات لازم برای برگزاری حج تمتع بخوبی فراهم آمده است.
 
وی ضمن تشکر از اقدامات سفارت عربستان سعودی در تهران و سرکنسولگری این کشور در مشهد مقدس در راستای تسهیل صدور روادید زوار ایرانی اضافه کرد: مقامات عربستان سعودی تدابیر ویژه‌ای را برای جلوگیری از انتقال ویروس ایبولا در ایام حج اندیشیده‌اند.
 
انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.