مکالی کالکین در ” تنها درخانه ۴″

۰۳م آذر ،

فیلم سینمایی “تنها در خانه ۴″ با مدیریت ” اکبر منانی” در امور دوبلاژ سیما و به منظور پخش از شبکه تهران دوبله شد.

اکبر منانی پیشکسوت و مدیر دوبلاژ سیما در خصوص موضوع  “تنها در خانه ۴” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران  گفت:  خانواده “مک کالیستر” برای تعطیلات کریسمس به “پاریس” می روند ولی شب قبل از سفر برای  “بین کوین”  و بچه های دیگر مشکلی پیش می‌آید.
وی افزود: پدر و مادر “کوین”  برای تنبیه او را به اتاق شیروانی طبق سوم منزل می فرستند و “کوین” آروزی ناپدید شدن خانواده اش را می کند و به دنبال آن دست به ماجراهایی غیر قابل باور می زند.
 صدا پیشه  “پوآرو” اظهار داشت: “تنها در خانه “۴  فیلمی کمدی بوده که محصول سال ۱۹۹۰ است.
وی با اشاره به بازیگران این اثر ماندگار تصریح کرد:  “مکالی کالکین” به عنوان بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی و او نامزد دریافت جایزه “گولدن گلوب” شد.
منانی افزود: “مکالی کالکین” جوانترین فردی بود که با ۱۱ سال سن نامزد دریافت این جایزه شد.
 این دوبلور پیشکسوت سیما در خصوص عوامل این فیلم سینمایی ابراز داشت:  “کریس کلمبوس” کارگردان، ” جان هیوز” تهیه کننده، ” جویشی”، “مکالی کالکین” و “جان هیوز” نویسنده، “دنیل استون”، “جان هرد”، ” کاترین اوهارا”، ” رابرتز بلوسوم” و “مکالی کالکین” بازیگران، “جان ویلیامز” موسیقی، “جولیو مکات” فیلمبردار، “رجا گانسل” تدوین گر این فیلم سینمایی می باشند.
لازم به ذکر است؛ “تنها درخانه ۴” در استودیو “هیوزاینتر تیمنت”  ضبط و “فاکس قرن بیستم” توزیع کننده و ۱۶ نوامبر ۱۹۹۰ با مدت زمان ۱۰۳ دقیقه اکران شده است.
منانی با اشاره به دوبلورهای مطرح این فیلم سینمایی تصریح کرد: ” شهرزاد ثابتی”،” مریم رادپور”، “نسرین اسنجایی”، ” سمیه رهنمون”، “بتسابه کاظمی آزاد”،  “نازنین یاری “، “افشین زی نوری”، ” شهروز ملک آرایی و ” علی منانی” ما را در دوبله این اثر یاری کرده اند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.