ملت‌های منطقه ننگ حضور گروهک منافقین را برنمی‌تابند

یکشنبه ۱۸ تیر – ۱۱:۳۳:۲۵ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس، با تاکید بر اینکه تلاش آمریکا برای استقرار اعضای گروهک تروریستی منافقین در کشورهای منطقه راه به جایی نخواهد برد، گفت: به طور قطع با بیداری شکل گرفته در ملت‌های منطقه، هیچ ملتی ننگ حضور این گروهک را در کشور خود نخواهد پذیرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل خانه ملت، عوض حیدرپور، گروهک منافقین را مجموعه‌ای به معنای واقعی تروریست خواند و افزود: اعضای این گروهک نه تنها بعد از پیروزی انقلاب دست‌شان به خون جوانان ایرانی آلوده شد بلکه قبل از انقلاب هم به دوستان خود رحم نکرده و بعد از جدا شدن اعضایی از این گروهک، دست به ترور آنها  زدند.
نماینده مردم شهرضا و سمیرم سفلی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به دلیل جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین، ملت ایران در دهه ۶۰ این لقب را به آنها اطلاق کردند،‌ زیرا آنها در جنایت‌های وحشیانه خود حتی از کشتن افراد عادی هم اعم از زنان و کودکان نیز دریغ نکردند.
وی آمریکا را پشتیبان اصلی گروهک تروریستی منافقین خواند و یادآور شد: آمریکایی‌ها نه تنها از روز اول پشتیبان این گروهک بودند بلکه در زمان استقرار این گروهک در عراق، با همکاری صدام نیز راهنما و هدایت‌گر آنها بودند.
این نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر اظهارات اخیر دادگاهی در واشنگتن مبنی بر خروج نام این گروهک از لیست سیاه، گفت: اگر امروز آمریکا که خود حامی اصلی گروهک تروریستی منافقین است نام این گروهک را از لیست سیاه خارج کند به هیچ وجه جای تعجب نخواهد داشت زیرا آمریکا ثابت کرده که مشوق و تامین کننده تروریسم دولتی است.
حیدرپور با دوگانه خواندن سیاست آمریکا در قبال گروهک تروریستی منافقین، تصریح کرد: این نگاه دوگانه ناشی از نفاق موجود در رفتار دولتمردان آمریکا در قبال تمام کشورها و ملت‌های جهان است،‌ بنابراین طبیعی است که مقامات آمریکا در قبال گروهکی که خود حامی اصلی آن هستند رفتارهای منافقانه‌ای داشته باشند.
عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس نهم، یکی از جنبه‌های رفتار منافقانه را برخورد دوگانه خواند و تاکید کرد: دولتمردان آمریکا در عین حال که می‌خواهند گروهک تروریستی منافقین را برای پیگیری اقدامات تروریستی خود در اختیار داشته باشند اما از طرفی هم منافع خود را دنبال کرده و با قرار دادن نام آنان در لیست سیاه به گونه‌ای برخورد می‌کنند که در صورت نیاز منفعت آنان از این منظر هم تامین شود.
وی خواست و اراده ملت عراق را از علت‌های فشار آمریکا به سران گروهک تروریستی منافقین برای خروج از این کشور خواند و تاکید کرد: به نظر می رسد آمریکا در تلاش است تا اعضای این گروهک را در یکی از کشورهای منطقه مستقر کند اما بر اساس شواهد موجود در پیگیری این هدف خود راه به جایی نخواهد برد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به بیداری شکل گرفته بین ملت‌های منطقه، به طور قطع هیچ ملتی حاضر به تحمل ننگ حضور این گروهک در کشور خود نخواهد شد.
دانیل بنجامین، هماهنگ کننده امور ضد تروریسم در وزارت خارجه آمریکا، ضمن هشدار به مجاهدین (گروهک منافقین) که زمان زیادی برای تخلیه اردوگاه اشرف باقی نمانده بار دیگر تاکید کرد که حذف نام این گروه از فهرست سازمان‌های تروریستی دولت آمریکا منوط به همکاری آنها در تخلیه اردوگاه اشرف است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۸۱۱۳۳۲۵۲۴۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.