ملت “پاکستان” مانع اصلی اهداف شوم تروریست‌ها می باشند

۲۵م دیماه ،

یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: قطعا تروریست‌های کشور “پاکستان” به اهداف شوم خود نخواهند رسید چراکه ملت این کشور آگاه بوده و در برابر اقدامات خصمانه آنها مقاومت می‌کنند.

سیدجلال فیاضی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به انفجارهای تروریستی اخیر در “پاکستان” اظهار داشت: اقدامات تروریستی در “پاکستان” بدون شک دامن زدن مسائل مذهبی و قومی و جنگ میان شیعه و سنی است.
 
وی افزود: تروریست‌های “پاکستان” سعی دارند با دامن زدن به اختلافات مذهبی اهداف شوم خود را در جهت تضعیف کشور “پاکستان” پیش ببرند.
 
فیاضی با تاکید براینکه تروریست‌های “پاکستان” از عاشورا و آرمان‌های حسینی کینه‌ای دیرینه دارند، ادامه داد: با توجه به اینکه عاشورا یک حماسه زنده در تاریخ بشر است و همواره الهام‌بخش انقلاب‌ها و تحرکات عدالت‌خواهانه بوده است لذا تروریست‌ها سعی دارند با اقدامات شوم خود زمینه حضور مردم را در مراسم عزاداری تحت‌الشعاع قرار دهند.
 
این کارشناس مسائل بین‌الملل در پایان یادآور شد: قطعا تروریست‌های کشور “پاکستان” به اهداف شوم خود نخواهند رسید چراکه ملت این کشور آگاه بوده و در برابر اقدامات خصمانه آنها مقاومت می‌کنند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.