ملی‌پوشان با غیرت کره را شکست دادند

یحیی گل محمدی پس از پیروزی ۴ بر ۳ مقابل پرسپولیس ورامین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا باید پیروزی شیرین تیم ملی کشورمان مقابل کره جنوبی را به تمام فوتبالدوستان تبریک بگویم. بازیکنان ما در این بازی بسیار خوب تمرکز کردند و با غیرت و جسارت ایرانی حریف را شکست دادند. آنها در نیمه دوم بسیار بهتر کار کردند.

به گزارش فارس،وی افزود: اما برنده اصلی بازی روز گذشته هواداران بودند که با حمایت خود قوای تیم ملی را چند برابر کردند.

گل‌محمدی ادامه داد: هنوز کار سخت است و باید در دور برگشت حداقل ۷ امتیاز بگیریم. من معتقدم علی رغم اینکه هنوز کار تمام نشده بلکه تازه کار تیم ملی شروع شده است، باید همین روند را ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ما دیدار حساس و سختی را مقابل ازبکستان داریم و باید رسانه‌ها و مردم مثل بازی با کره جنوبی تیم ملی را حمایت کنند. آینده تمام فوتبال ما می‌تواند به این بازی حساس بستگی داشته باشد که امیدوارم برنده باشیم.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا این کره مثل تیم‌های قبلی‌اش خطرناک بود گفت: متاسفانه یا خوشبختانه کره دیگر روی زمین بازی نمی‌کند که همین موضوع برای فوتبال ما خوب است. آنها بازیکنی داشتند با شماره ۱۸ که بیشتر روی هوا ضربه می‌زند و توپ‌های بلند را تبدیل به پاس می‌کرد این موضوع برای ما بهتر بود و به نفع تیم ملی شد.

وی افزود: ما در توپ‌های بلند پس از توپ‌های برگشتی از توپ‌های سوم استفاده کردیم و به نظرم اشکان دژاگه با توجه به حفظ توپ خوب و استفاده به موقع از فرصت‌ها را بهترین بازیکن زمین بود که من به او تبریک می‌گویم.

پور محمدی ادامه داد: در نیمه اول بازی با کره، تیم ملی دچار مشکلاتی شد، اما بر اثر مرور زمان بهتر شدیم و به نظرم حتی اخراج شجاعی به نفع ما بود. چون با اخراج شجاعی دوندگی، تمرکز و حتی برخی از مسائل فنی تیم ما بالاتر رفت. البته نقاط ضعفی هم داریم که باید برطرف شود.

وی درباره آخرین شرایط پرسپولیس نیز گفت: ما با داشته‌های خودمان برای بازی‌های لیگ برتر آماده شدیم برنامه‌های تیم ملی به ضرر ما بود و حتی ضربه خوردیم اما خدا را شکر علی رغم اینکه ضربه خوردیم تیم ملی به ۳ امتیاز بازی با کره رسید.

مربی پرسپولیس افزود: همه بازی‌های پیش رو برای پرسپولیس حساس هستند و باید برای گرفتن ۳ امتیاز سخت آماده شویم. تدارکات خوبی با ۲ بازی دوستانه خوب مقابل حریفان داشتیم؛ انشالله بتوانیم مقابل تیم دایی و راه آهن با یک بازی خوب به ۳ امتیاز برسیم.

گل‌محمدی در پایان در مورد پیوستن ساموئل به پرسپولیس گفت: تا آنجایی که من خبر دارم که قرار بود شخص ساموئل به ما اضافه شود و صحبتی مبنی بر رفتن بازیکنانی مثل کریم انصاری فرد، محمد قاضی و یا ایمون زاید نبود، چون دوست نداریم هیچ کدام از بازیکنان را از دست دهیم و این موضوع صحت ندارد. من و ژوزه نیز حتی مخالف این موضوع هستیم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.