ممنوعیت‌های تردد در نیمه شعبان

۰۱ تیرماه ۱۳،

در محور کندوان تردد کلیه خودروها از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۲۴ دوشنبه ۳ تیرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع و تردد از ساعت ۱۷ الی ۲۴ از پانزده‌ کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج، یکطرفه خواهد بود.

به گزارش Consbank، به نقل از مهر، محدودیت های تردد در روز دوشنبه اعلام شده است که بر این اساس در محور کندوان تردد کلیه خودروها از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۲۴ دوشنبه ۳ تیرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع و تردد از ساعت ۱۷ الی ۲۴ از پانزده‌ کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج، یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد کلیه خودروها از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۲۴ دوشنبه ۳ تیرماه از رودهن به آمل ممنوع و تردد از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از آب اسک تا رودهن، یکطرفه خواهد بود.

همچنین مستثنای محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین، حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی است و تردد کلیه کامیونتها و کامیونها از ساعت ۱۲ الی ۲۴ دوشنبه ۳ تیرماه ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد کلیه تریلرها، از ساعت ۰۷ الی ۲۴ دوشنبه ۳ تیرماه از تهران به قائمشهر و بلعکس، ممنوع است همچنین در آزادراه اصفهان – کاشان – قم تردد کلیه کامیونها و تریلرها تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳ تیرماه از اصفهان به سمت کاشان و قم ممنوع بوده و محور جایگزین، میمه – دلیجان – سلفچگان، توصیه می‌شود.

براین اساس تردد موتورسیکلتها تا ساعت ۲۴ دوشنبه از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس، ممنوع است.


پایگاه خبری ساخت و ساز کشور | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.