ممنوعیت ها و محدودیت های جاده ای

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی امروز اعلام شد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از مرکز مدیریت راه های کشور، امروز” شنبه شانزدهم فروردین ماه ۹۳″ ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی اعلام شد.

الف – کلیات:
۱- عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزاد راه ها، بزرگراه ها و محورهایی که ضرورت ایجاب نماید ممنوع خواهد بود.

۲- در تمامی محورهای برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌گردد، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی، از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل از وسایل نقلیه فقط در راههایی اعمال می گردد که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می گردد و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

ب – عملیات اجرایی :
**محور کرج- چالوس :
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج- چالوس وبالعکس ممنوع است.
تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج – چالوس امروز، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۰۳:۰۰ بامداد روز های بعد، از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

 **محور هراز :
تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.
تردد انواع کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی امروز تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

** محور فیروزکوه :

تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی امروز تا ساعت ۱۲:۰۰  ازتهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

 **محور قدیم قزوین – رشت :
ترددانواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی امروز تا ساعت ۰۸:۰۰  از قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.

**محور قدیم ساوه – همدان :

تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی امروز تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر از ساوه تا سه راهی دخان وبالعکس ممنوع است.

**محورهای مشهد – قوچان ،‌ مشهد– نیشابور و سبزوار و بالعکس:
تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی امروز تا ۱۲:۰۰ ظهر درمحورهای فوق ممنوع است.

**محور چمن بید – بجنورد– شیروان و بالعکس:

تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی امروز تا ۱۲:۰۰ ظهر در محورهای فوق ممنوع است.

**محورگلوگاه – گرگان- ‌جنگل گلستان – چمن بید و بالعکس :

تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی امروز تا ۱۲:۰۰ ظهر  در محورهای فوق ممنوع است.

**محدودیت های جابجائی محمولات ترافیکی :

**محورهایی که ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه باربری در آنها صورت می گیرد ، رفت وآمد وسایل نقلیه مذکور از ساعت ۲۴:۰۰ الی ۰۷:۰۰ روز بعد در این گونه محورها مجاز است، مگر اینکه به سبب معاذیر فنی و ترافیکی و با تشخیص رئیس قرارگاه پلیس راه استان امکان تردد وسایل نقلیه باری در یک محور و یا محورهایی موقتاً مقدور نباشد.

 مضافاً به اینکه خودروهای مذکور در سایر ایام محدوده زمانی نوروز سال صرفاً در ساعات روز، مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل های ایمن بین راهی خواهند بود و وسایل نقلیه مذکور از مقررات مندرج در ردیف ۲ بند الف- کلیات (درصفحه یک) و ردیف ۲۲ مستثنی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.