“مموری”؛ یادآور طبیعت! + تصاویر

این مطلب در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان به نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

افزون بر ویژگی دوستدار محیط زیست بودن، یوشیئوکا امیدوار است ماهیت تغییر شکل دهنده این صندلی، الهام بخش مردم و توجه بیشتر آنها به طبیعت باشد. مموری می تواند بسیارزیبایی طبیعت و ماهیت همواره در حال تغییر آن را به ما یادآوری کند.

به گزارش صد خبر ، طرح صندلی تغییر شکل دهنده‌ای که توسط “توکوجین یوشیئوکا”، طراح ژاپنی، ارائه شده، مورد توجه جامعه طراحی بین المللی قرار گرفته است. این صندلی که از آلومینیوم بازیافتی درست شده، به نام “مموری” (حافظه) شناخته می گردد و پس از نشستن هر فرد، شکل تازهی به خود می گیرد. این ایده آینده‌نگر به عنوان بخشی از طرح مبلمان برند ایتالیایی “موروسو” شکل گرفته و این مساله در جلب توجهات به سوی آن نقش تاثیرگذاری داشته است.  

 

برای درست نمودن مموری که به نام “صندلی بدون شکل” نیز شناخته می گردد، یوشیئوکا پارچه‌ای ویژه از آلومینیوم بازیافتی تهیه نموده است. پس از ساخت بخش داخلی، پارچه آلومینیومی روی آن کشیده شده و محصول نهایی، یک صندلی دگردیس بوده است. افزون بر ویژگی دوستدار محیط زیست بودن، یوشیئوکا امیدوار است ماهیت تغییر شکل دهنده این صندلی، الهام بخش مردم و توجه بیشتر آنها به طبیعت باشد. به نقل از وی، مموری می تواند بسیارزیبایی طبیعت و ماهیت همواره در حال تغییر آن را به ما یادآوری کند.

 

 

 

 


sadkhabar.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.