منافقین به دریوزگی افتاده‌اند

۱۵خردادماه،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: منافقین به دریوزگی افتاده‌اند و برای این که بتوانند به زندگی خود ادامه دهند مسئله پتشیبانی آمریکا را علنی کرده‌ تا بتوانند از این طریق منابع مالی خود را تامین و مطرح کنند تا کمتر آسیب ببینند.

اسماعیل کوثری نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در مورد ثبت گروهک تروریستی منافقین به عنوان لابی رسمی در آمریکا، گفت: گروه‌های تروریستی دست پروده آمریکا و سیا می باشند و این مسئله مربوط به امروز نیست.
 
وی ادامه داد: چه زمانی که منافقین در داخل ایران حضور داشتند و چه زمانی که در ظاهر به فرانسه گریختند سازمان سیا برای آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کرد حتی در دوران دفاع مقدس و بعد از انقلاب هم به فرمان آمریکایی‌ها در عراق مستقر بودند.
 
کوثری تصریح کرد: تعویض محل استقرار و یا جایگاه منافقین در کشورها به این معنا نیست که آمریکا آن‌ها را به حال خود رها کرده و مطمئنا زیر نظر آمریکا، فرانسه و انگلیس به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به این مطلب که تمام فعالیت‌های منافقین در راستای ضربه زدن به ایران در زمان انتخابات است، اظهار داشت: گروهک تروریستی منافقین در معادلات سیاسی ایران تأثیرگذاری ندارند و باید این مسئله را بدانند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) نمی‌توانند کوچکترین حرکتی برعلیه ایران انجام دهند.
 
وی در پایان خاطر نشان ساخت: منافقین به دریوزگی افتاده‌اند و برای این که بتوانند به زندگی خود ادامه دهند مسئله پتشیبانی آمریکا را علنی کرده‌اند تا بتوانند از این طریق منابع مالی خود را تامین و خود را مطرح کنند تا کمتر آسیب ببینند.

انتهای پیام//


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.