منافقین امروز فرزندان نهضت آزادی بودند

۲۴م اسفند ،

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بعضی که امروز منافقین شده‌اند ابتدا فرزندان نهضت آزادی بودند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، محمدصادق(محی الدین) حائری شیرازی صبح امروز در همایش همگام با ولایت، همراه با بصیرت در تکیه ابوالفضل(ع) اظهار کرد: مساجد محل رفت و آمد جوانان، نهضت رشد علمی و انرژی هسته‌ای ایران و سنگرهای کلیدی کشورمان است.

وی افزود: وقتی برنامه‌ای نداشته باشیم به طور حتم دشمن برای ما و جوانان ما برنامه‌ریزی می‌کند ولی برنامه‌ریزی دقیق و حساب  شده دشمن را متوقف می‌کند.

حائری شیرازی با اشاره به اینکه امام راحل(ره) در خرداد ماه ۴۲ انقلابی عظیم در طرح برنامه در دانشگاه‌ها به وجود آورد، خاطرنشان کرد: قبل از اینکه امام در خرداد ۴۲ قیام کند ما در دانشگاه‌ها طرح و برنامه‌ای مستقل نداشتیم.

وی یادآور شد: هر دانشجویی که وارد عرصه سیاست می‌شد،یا چپ‌گرا و به‌ تدریج به سمت و سوی کمونیسم می‌رفت و جذب حزب توده، گروه ستاره سرخ و از این قببیل می‌شد و بعضی نیز که امروز منافقین شدند ابتدا بچه‌های نهضت آزادی بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری نبود برنامه و طرح مستقل را سبب ایجاد گرایشات کمونیستی و از این قبیل در دانشجویان توصیف کرد و ادامه داد: امام آمد و برای براندازی حکومت شاهنشاهی طرح و برنامه ‌داد و از آن زمان پیشروی اسلام در بین مردم آغاز شد و چپ‌ها متوقف شدند.

حائری‌ شیرازی با اشاره به اینکه امروز در عالم، براندازی آمریکا و صهیونیست‌ها به‌عنوان یک مسئله روز مطرح است، تصریح کرد: اینکه آمریکا اصرار به مذاکره با ایران دارد برای این است که از ذهن ما عنوان براندازی را خارج کرده و مدعی توافق ایران با امریکا شوند.

وی تاکید کرد: آمریکا می‌خواهد به‌ جای ما، القاعده، وهابیت، سلفی و طالبان پرچم براندازی آمریکا را در دست بگیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حلقه‌های صالحین بسیج، سنگرهای کلیدی برای ارتباطات جوانان و اتصال خانواده‌ها به یکدیگر در کشور است.

حائری‌ شیرازی با بیان اینکه رهبری نظام از پشتوانه بسیار قوی برخوردار است، گفت: در جریان انتخابات ۸۸ و روشنگری مردم توسط مقام معظم رهبری، تظاهرات ۹ دی پیش آمد و فتنه جارو شد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.