منبع آگاه امنیتی: بیش از ۱۲۰۰ نفر از عاملان مؤثر در اغتشاشات اخیر شناسایی شده‌اند

یک منبع آگاه امنیتی گفت: با هوشمندی نیروهای امنیتی و همکاری مردم و حتی معترضین حوادث اخیر، بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اغتشاشات اخیر شناسایی و برخی از آنها دستگیر شده‌اند.

منبع آگاه امنیتی: بیش از ۱۲۰۰ نفر از عاملان مؤثر در اغتشاشات اخیر شناسایی شده‌اند

 

به گزارش ممتاز نیوز، یک منبع آگاه امنیتی گفت که با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی و همکاری مردم و معترضین به حوادث اخیر نزدیک به یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از عاملان مؤثر و تحریک‌کنندگان اغتشاشات اخیر شناسایی شده‌اند.

 

وی گفت: ماجرای اعتراض داشتن برخی هموطنانمان با اغتشاشگری، حمله به مراکز نظامی، تخریب اموال عمومی و تحریک به آشوب تفاوت می‌کند؛ ضمن تکرار توصیه به هموطنان عزیز و به‌خصوص جوانان برای هوشیاری در مقابل فرصت‌طلبی عناصر بدسابقه در بهره‌گیری از اعتراض و تبدیل آن به اقدامات آشوبگرانه، تأکید می‌کنیم که با آشوبگران قاطعانه مواجهه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، احمد وحیدی وزیر کشور شب گذشته ضمن تسلیت مجدد به خانواده مهسا امینی و تأکید بر پیگیری پرونده ایشان در وزارت کشور، گفته بود: “من به خانواده‌ها توصیه می‌کنم که فرزندانشان را هدایت و از آن‌ها مراقبت کنند تا اسیر دست دشمنان این ملت نشوند؛ قطعاً کسانی که در اغتشاشات حضور داشتند، شناسایی می‌شوند و کسانی که مواضع غلطی در این ماجرا گرفتند، اکنون با روشن شدن واقعیت‌ها لازم است مواضع‌شان را اصلاح کنند”.

منبع: تسنیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.